"Ingen debatt i denna videon bara det bästa av Allard och hans åsikter om parasitära bidragsinvandrare. Då det blev snö i år igen (big shocker) och kommunen inte var förberedd ville SD kalla in långstidsarbetslösa för att hjälpa till med snöskottning, detta fick sossarna att gå i taket!"
Allard går verkligen lös här angående invandrare som lever på bidrag medans infödda Svenskar går på knäna, klarar inte ens av vardagen, medans dessa invandrare från Somalia eller vad det nu är, inte gör ett skit men får bidrag som en Svensk inte ens skulle få tillgång till, vi Svenskar födda i landet får inte dessa bidrag, vi hamnar längst ner i samhället medans dessa människor får allt serverat på en jävla räkmacka....
https://www.youtube.com/watch?v=EUbF8xiqrbE Här är videon 7.33 minuter lång
Ja era åsikter?