2026-09-08, 15:43
Medlem
Gott om exempel i denna reddit-tråd som man tyvärr verkar vara tvungen att logga in för att kolla:

https://www.reddit.com/r/reddit.com/s/Lb1LjjlBnQ

Någon som hittar någon som är mer än alldaglig?

Jag tippar på att det var i denna post jag faktiskt såg en som jag tyckte var söt men såg henne ej vid första anblick. The one that got away!
Citera
2026-09-08, 15:50
Medlem
448s avatar
Säpochefen och socialtanten Charlotte Von Essen måste starta en cementblandare varje morgon o spackla upp sig

https://postimg.cc/TyhTMFDx
Citera
2026-09-08, 16:00
Medlem
jjujjus avatar
A friendly reminder

Vi är mycket vackra utan smink.

Inget botox, inga fillers, inga lösögonfransar, inga fula ”laminerade” ögonbryn, bara plain natural beauty

Inga rynkor, inga gråa hårstrån. Ja vad ska man säga? Allt är toppen
Citera
2026-09-08, 16:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
A friendly reminder

Inget botox, inga fillers, inga lösögonfransar, inga fula ”laminerade” ögonbryn, bara plain natural beauty

Alla mina brudar är sub 20 år så dom är snygga som fan utan spackel , finare struktur än t.o.m ett A4 ark och äppelrumpor utan celuiter som hallon
Citera
2026-09-08, 17:06
Medlem
Citat:
A friendly reminder

Vad synd att du inte har några som helst bevis för att det förhåller sig så som du säger. Backa upp detta nu då, så får vi se. Snacka går ju, det kan alla göra. Lägg fram bevis!

​Men gulligt att du låtsas förhålla dig lugn till detta ämne. I själva verket är du ju lika rabiat som Stephanie Lange, som Highstakes postade. Att du är triggad beror ju på att du har fel och vi rätt. Hade du varit som jag och trygg i att du har rätt, hade du varit likgiltig. Jag är helt likgiltig inför dig eftersom du har fel.
Citera
2026-09-08, 17:32
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Vissa är fula andra är söta som fan, det dom har gemensamt är att jag hade knullat varenda en av dom ändå..
Citera
2026-09-08, 17:38
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Vad synd att du inte har några som helst bevis för att det förhåller sig så som du säger. Backa upp detta nu då, så får vi se. Snacka går ju, det kan alla göra. Lägg fram bevis!

​Men gulligt att du låtsas förhålla dig lugn till detta ämne. I själva verket är du ju lika rabiat som Stephanie Lange, som Highstakes postade. Att du är triggad beror ju på att du har fel och vi rätt. Hade du varit som jag och trygg i att du har rätt, hade du varit likgiltig. Jag är helt likgiltig inför dig eftersom du har fel.

Du får nöja dig med sånt här på kinakrogen https://postimg.cc/TyhTMFDx
Citera
2026-09-08, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn
Kvinnor har smink. Män, normala män, har inte smink. På sin höjd sin använder män hudkräm för att smörja in sin torra hud, och vi rakar oss.

Kvinnor brukar inte räkna en jävla massa saker utöver hudkräm som att sminka sig. När hon säger att hon inte har sminkat sig så betyder det att hon bara kladdat elva olika saker i ansiktet efter duschen, ”sminka sig” betyder trettioåtta.

Så, när en man går till jobbet osminkad, kanske duschat, kanske smörjt in sin torra hud i ansiktet med det billgaste han kunde hitta på ÖoB, då har den ”osminkade” kvinnan samtidigt elva sorters bajs i ansiktet.

Förstå, hur jävla finare män är, än kvinnor, som förstört sig sen tonåren. Vi är fräschare med endast hudkräm, än kvinnor med elva bajsartiklar i ansiktet. Hur kul
Du har nog delvis rätt.
Om du sminkar dig hårt så förstör man naturens normala skydd lägger man sen till färgat hår etc. som inte är naturligt blir det inte vackert.
Men det gäller inte alla, känner ganska många kvinnor som sällan använder smink som är naturligt vackra.
Män användef mer sällan smink så de bli mindre förstörda.
Sen tycker jag kvinnor i allmänhet är vackrare jämfört med män, men kan bero på att jag är man och heterosexuell.
Men kvinnor som sminkar sig mycket är oftast ganska fula utan smink.
Var väl därför jag fastnade för frugan, hon har sällan använt smink och är vacker som hon är.
Citera
2026-09-08, 18:00
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Du har nog delvis rätt.
Om du sminkar dig hårt så förstör man naturens normala skydd lägger man sen till färgat hår etc. som inte är naturligt blir det inte vackert.
Men det gäller inte alla, känner ganska många kvinnor som sällan använder smink som är naturligt vackra.
Män användef mer sällan smink så de bli mindre förstörda.
Sen tycker jag kvinnor i allmänhet är vackrare jämfört med män, men kan bero på att jag är man och heterosexuell.
Men kvinnor som sminkar sig mycket är oftast ganska fula utan smink.
Var väl därför jag fastnade för frugan, hon har sällan använt smink och är vacker som hon är.

Ja precis , finns massa naturligt vackra brudar som slipper spackla
Citera
2026-09-09, 09:50
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Jag tycker vissa kvinnor faktiskt är finare utan/lite smink än med smink. Låter som en flosker men återupptäckte att jag tycker så för någon månad sedan.
Citera
2026-09-09, 23:04
Medlem
Citat:
A friendly reminder

Hur blev det med detta? Kunde du posta en bild på en endaste kvinna som är snygg utan smink? Du menar ju ni är så himla vackra. Och nej jag vill inte se en bild på ditt 32-åriga pizzaansikte.
Citera
2026-09-10, 08:58
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Hur blev det med detta? Kunde du posta en bild på en endaste kvinna som är snygg utan smink? Du menar ju ni är så himla vackra. Och nej jag vill inte se en bild på ditt 32-åriga pizzaansikte.

Du måste jobba på ett kvinnofängelse när du bara ser fula
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in