2026-07-28, 10:10
Medlem
dickachus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MindYourOwn
Kvinnor har smink. Män, normala män, har inte smink. På sin höjd sin använder män hudkräm för att smörja in sin torra hud, och vi rakar oss.

Kvinnor brukar inte räkna en jävla massa saker utöver hudkräm som att sminka sig. När hon säger att hon inte har sminkat sig så betyder det att hon bara kladdat elva olika saker i ansiktet efter duschen, ”sminka sig” betyder trettioåtta.

Så, när en man går till jobbet osminkad, kanske duschat, kanske smörjt in sin torra hud i ansiktet med det billgaste han kunde hitta på ÖoB, då har den ”osminkade” kvinnan samtidigt elva sorters bajs i ansiktet.

Förstå, hur jävla finare män är, än kvinnor, som förstört sig sen tonåren. Vi är fräschare med endast hudkräm, än kvinnor med elva bajsartiklar i ansiktet. Hur kul

Det är inte manligt att kladda jävla ÖoB krämer i ansiktet. Varför tror du det?
Citera
2026-07-28, 12:48
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickachu
Det är inte manligt att kladda jävla ÖoB krämer i ansiktet. Varför tror du det?

Han kör väl lite solkräm/brum utan sol men du använder ju Oil of Olay,nattkrämer,dagkrämer,peeling o all möjlig skit
Citera
2026-07-31, 17:20
Medlem
highstakess avatar
Den här filmen tycker jag är rätt bra https://www.youtube.com/watch?v=4o3faNO8rBo

Nu håller jag ju med killarna så klart, det är fan witchcraft.

Sedan kan man ju fråga sig om det hade varit tvärtom, hur hade tjejerna hanterat det? Tänk om en tjej går på en dejt med en kille som har en riktigt FB balle och dom dansar tryckare, och hon går igång med det, nästa vecka när det blir action visar det sig att det bara var en lös-balle på 30 cm och den riktiga bara är en tiondel av det. För det handlar ju om att ljuga, lura och dupera, något jag inte gillar.

Jag fick nyss en kollega, och såg hennes facebook-bild, jäkligt snygg tjej, runt 30, ser ut som en fotomodell med smink, första dagen på jobbet kommer hon utan smink, jag tror knappt det är samma tjej, hon har runda kinder och ser ut som en gumma som är 55 plus, fan rätt sjukt.

Tycker bara det är tråkigt att man ska behöva bli lurad hela tiden.... Det är rätt tröttsamt som man.
Senast redigerad av highstakes 2026-07-31 kl. 17:32.
Citera
2026-07-31, 17:21
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Finns brudar som är snygga utan smink

Det finns det säkert, men aldrig sätt några bevis på det.
Citera
2026-08-03, 15:58
Medlem
Klokhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Kvinnor har sin brinntid..
Har de inte varit klipska nog att skaffa familj innan 40 är de borta från sans och rederlighet för evigt.

En hopplös gallko skaffar katt och hatar män.

Klockrent! Och blir feminist!!

.
Citera
2026-08-04, 15:24
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Det finns det säkert, men aldrig sätt några bevis på det.

Va fan rör du dig i för miljöer , pizzor o kinakrogar me grogghaggor?

Cafer o matställen med hälsosamma brudar , många kör osminkat.

På kinesen hänger bara sönderspacklade och söndersolande haggor som hamna i klimakteriet som 30 åringar
Citera
2026-08-12, 18:24
Medlem
Trist att vi som tvivlar aldrig nånsin får något öht. Det är ju lätt att hävda ngt utan att kunna backa upp det. Var är bilderna på "vackra" kvinnor utan smink. Motbevisa mig tack!

Som det är nu kräver extraordinära påståenden extraordinär bevisning. Ge mig bilder på någon som får klockorna att stanna utan smink.

Inget AI-nonsense tack!

Jag lär få vänta... 😆😆
Citera
2026-08-15, 09:20
Medlem
Kan tycka att det som gör den absolut största skillnaden är mascara. Utan det så går det typ inte. Med dessa andra typer av smink så är det inte alltid så massiv skillnad.

Är väl ingen slump att detta är den mest kända typen av smink.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in