2026-07-23, 21:19
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Då jag inte ser någon större skillnad så kan hon lika bra ge fan i det, men det säger jag ju inte förstås.

Du, inte en susning. Känns som det inte är något jag behöver veta.

Som sagt, hon kan lika bra ge fan i det då jag tycker hon duger som hon är.
Jag hade fan blivit glad om jag stod och slösade tid på någonting som inte ger något synligt resultat och han sa att det inte behövs. Tack. Tack för att du besparar mig min tid. Men säg inget, hon kommer nog bli sur. Det där kan tolkas så fel och så blir det missförstånd istället.
Citera
2026-07-23, 22:19
Medlem
EgoistNs avatar
Kvinnor har sin brinntid..
Har de inte varit klipska nog att skaffa familj innan 40 är de borta från sans och rederlighet för evigt.

En hopplös gallko skaffar katt och hatar män.
Citera
2026-07-24, 00:08
Medlem
svenska tjejer ser ut som haaland utan smink, eller fulare..
Citera
2026-07-24, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Smink är ett sätt att gömma sitt ansikte bakom en mask (om man sminkar sig mycket). Sminkar man sig lite så kan man framhäva det man tycker om. Sminkar man sig inte alls så är man en väldigt trygg person i sig själv skulle jag faktiskt vilja påstå.

Hade alla tjejer jag känner satt oss i en sal med alla snygga killar så vet jag att vissa hade suttit och hållit för ansiktet och andra hade krupit ihop medan jag hade lutat mig bekvämt tillbaka i stolen för jag vet att jag ser ut som mig själv totalt osminkad eftersom jag sminkar mig lite när jag väl sminkar mig

Jag är naturligt het och har väldigt sexiga ögon smink eller ej, inget kan döda den blicken, formen eller färgen.
du ser troligtvis ut som en långhårig kille med 'snygga ögon'
Citera
2026-07-24, 07:25
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
svenska tjejer ser ut som haaland utan smink, eller fulare..
Kan inte du se att Haaland är en man så är du fan blind. Den där käken till att börja med, är VÄLDIGT manlig. Kvinnor har inte den ansiktsformen. Pannan, käken och ögonen/blicken är manlig och hyn. Omöjligt att missta den mannen för en brud.. hur långt hår han än har.

Det är du som kollat för mycket på transor online och har glömt hur kvinnor ser ut.

Resten av ditt trams förtjänar inte ens ett svar.
Citera
2026-07-24, 07:57
Medlem
Ghastens avatar
Har sett både och, naturligt snygga utan smink. Sen vrak som ser ok ut med smink sen när det är borta som monster.
Citera
2026-07-24, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Kan inte du se att Haaland är en man så är du fan blind. Den där käken till att börja med, är VÄLDIGT manlig. Kvinnor har inte den ansiktsformen. Pannan, käken och ögonen/blicken är manlig och hyn. Omöjligt att missta den mannen för en brud.. hur långt hår han än har.

Det är du som kollat för mycket på transor online och har glömt hur kvinnor ser ut.

Resten av ditt trams förtjänar inte ens ett svar.
kommit fram till dom snyggaste brudarna är mix mellan korean-sydamerika, som isabella guzman
Citera
2026-07-25, 17:35
Medlem
highstakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Kul att du kommenterar! Jag läste hela din gamla långa tråd med stort behåll. Vad blev din slutsats till slut så här tio år senare? Går det att ens få en sån extrem wow-upplevelse från en osminkad kvinna? Finns det en osminkad kvinna som är över 6 på skalan 1-10? Jag har ej sett några bevis på att det är möjligt.

Deprimerande med det finns tyvärr inga kvinnor som ser bra ut utan smink, det är löjligt hur dom behandlar män som inte ser bra ut, nu ser jag väl rätt okey ut själv. Men vilka krav dom har kvinnor, när dom ser ut som skit utan smink, det är för bedrövligt.

Roligare är att jag är så jävla puckad att jag tror dom är utan smink när dom är nersminkade, men sedan ser man dom helt utan, man får en chock varje gång, riktiga rugg-ugglor, Den här bilden på
Katy Perry säger väl allt?, https://www.youtube.com/watch?v=mczkbLsPbjw sedan undrar dom varför männen sticker, och alla män är skit osv....

Jag vet att man ska gå på personlighet, men det är ju nästan så man överväger och bli gay när man ser dom utan smink. minns en snubbe på högstadiet som att det är bara sätta en papp-kasse på alla kvinnors huvuden det är ändå bara fittan man vill åt, det trodde man inte då, men så sant.

Det läskiga är hur dom behandlar män som är 6-7 i utseende och sitter på höga hästar, när dom ser ut som skit, lite ödmjukhet från kvinnor hade ju inte skadat.

Smink är ett jävla lurendrejeri, sedan överlag tycker jag tjejer är tjockare nu för tiden, dom har blivit latare, iaf gen z som knappt orkar träna, curlad generation.

Undra om inte detta är precis samma sak jag skrev i den tråden haha

Jag har träffat några bra kvinnor som jag gillar på personlighet, men dom vill alla åt män som är tior, och sedan undrar varför dom blir lämnade. Rätt bisarrt. Tror hela den här nätdejtingen har ställt till det för vanliga killar som vill träffa en tjej, kvinnorna blir uppsatta på piedestal och tappar helt omdömet. Killarna blir frustrerade och tjejerna får så mycket uppmärksamhet att dom tror dom är mycket snyggare än vad dom är.
Senast redigerad av highstakes 2026-07-25 kl. 17:50.
Citera
2026-07-27, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av highstakes
Deprimerande med det finns tyvärr inga kvinnor som ser bra ut utan smink, det är löjligt hur dom behandlar män som inte ser bra ut, nu ser jag väl rätt okey ut själv. Men vilka krav dom har kvinnor, när dom ser ut som skit utan smink, det är för bedrövligt.

Roligare är att jag är så jävla puckad att jag tror dom är utan smink när dom är nersminkade, men sedan ser man dom helt utan, man får en chock varje gång, riktiga rugg-ugglor, Den här bilden på
Katy Perry säger väl allt?, https://www.youtube.com/watch?v=mczkbLsPbjw sedan undrar dom varför männen sticker, och alla män är skit osv....

Jag vet att man ska gå på personlighet, men det är ju nästan så man överväger och bli gay när man ser dom utan smink. minns en snubbe på högstadiet som att det är bara sätta en papp-kasse på alla kvinnors huvuden det är ändå bara fittan man vill åt, det trodde man inte då, men så sant.

Det läskiga är hur dom behandlar män som är 6-7 i utseende och sitter på höga hästar, när dom ser ut som skit, lite ödmjukhet från kvinnor hade ju inte skadat.

Smink är ett jävla lurendrejeri, sedan överlag tycker jag tjejer är tjockare nu för tiden, dom har blivit latare, iaf gen z som knappt orkar träna, curlad generation.

Undra om inte detta är precis samma sak jag skrev i den tråden haha

Jag har träffat några bra kvinnor som jag gillar på personlighet, men dom vill alla åt män som är tior, och sedan undrar varför dom blir lämnade. Rätt bisarrt. Tror hela den här nätdejtingen har ställt till det för vanliga killar som vill träffa en tjej, kvinnorna blir uppsatta på piedestal och tappar helt omdömet. Killarna blir frustrerade och tjejerna får så mycket uppmärksamhet att dom tror dom är mycket snyggare än vad dom är.
Haha! Gollum är vackrare än Katy Perry osminkad. Här har vi ett annat exempel på det vänsterblivna CNN-ankaret Kathy Griffin osminkad.
https://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20250703/d71040be-fdf6-4557-842f-2ac899fb471a_1751563641.jpg?fit=around%7C634:1024& output-quality=90&crop=634:1024;center,top

Jag håller med dig i övrigt, det är ingen poäng att ens bry sig om man skulle tycka nån har ett sött eller vackert ansikte då det hela ändå är fejk. När en kvinna är "osminkad" så är det oftast ändå färgade och ansade ögonbryn och för så gott som samtliga kvinnor duger ej den naturliga hårfärgen. Får helt enkelt endast gå på kroppen då den åtminstone i mindre grad är fejk.

Dessa fejkade dompaminkickar smink ger alltså...ser man en total pangbrud nån som typ får klockorna att stanna så är chansen god att hon är direkt oattraktiv osminkad. Det är nog helt enklet inte meningen att det kvinnliga ansiktet ska vara attraktivt för det är ju inte det. Vi föds nakna och inte med päls så attraktion ska väl kanske fungera på ett annat vis. Kvinnor som går runt nakna med behåring som sprider feromoner eller något.

Nätdejting har alltid varit ett skämt då tjejerna får alltför mycket oförtjänt uppmärksamhet. Tidigare var det naturligtvis bästa möjliga sminkning samt de tog 100 foton och plocka ut det bästa. Nu har det blivit ännu värre med filter och AI-förbättringar.
Senast redigerad av Niggers-n-Jews 2026-07-27 kl. 16:04.
Citera
2026-07-27, 18:00
Medlem
No makeup-makeup trenden är för himla rolig/tragisk egentligen. Tror det var Alicia Keys som blev så hyllad för hon var såååå modig som vågade gå utan make up. Så var det dock inte hon körde en halvtimmes professionell makeup där målet var att se ut som hon ej hade makeup. Varför körde hon inte helt utan makeup? Svaret som ingen hona vill höra är naturligtvis att då hade hon inte sett bra ut precis som det ej finns några tjejer som ser bra ut utan make up.

Män är bättre på allt men kvinnor är ju iallafall vackr... ahh just det inte det heller...
Senast redigerad av Niggers-n-Jews 2026-07-27 kl. 18:31.
Citera
2026-07-27, 21:05
Medlem
Snygga tjejer är helt enkelt vandrande kemikaliefabriker/konstprojekt och vi som menar detta får absolut ingenting i form av bevisning från motpart. De säger den och den är "vacker" utan smink men några bilder får vi aldrig.

Kom att tänka på ett annat exempel på en tjej som jag gick i gymnasiet med. Hon var hästtjej på den tiden och brydde sig typ inte, minimalt med smink och klädde sig enkelt. Tänkte aldrig en sekund på henne på det sättet att jag ville få till något men det var ju det endaste man tänkte på under denna tid, var dock andra i min klass som var mer intressanta. Några år senare var det folk som sa denna tjej var den snyggaste i hela staden. Anledningen till detta var ju naturligtvis att hon blivit rejält involverad i smink och smink kan göra en massiv skillnad.
Citera
2026-07-28, 07:30
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers-n-Jews
Snygga tjejer är helt enkelt vandrande kemikaliefabriker/konstprojekt och vi som menar detta får absolut ingenting i form av bevisning från motpart. De säger den och den är "vacker" utan smink men några bilder får vi aldrig.

Kom att tänka på ett annat exempel på en tjej som jag gick i gymnasiet med. Hon var hästtjej på den tiden och brydde sig typ inte, minimalt med smink och klädde sig enkelt. Tänkte aldrig en sekund på henne på det sättet att jag ville få till något men det var ju det endaste man tänkte på under denna tid, var dock andra i min klass som var mer intressanta. Några år senare var det folk som sa denna tjej var den snyggaste i hela staden. Anledningen till detta var ju naturligtvis att hon blivit rejält involverad i smink och smink kan göra en massiv skillnad.

Finns brudar som är snygga utan smink
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in