Citat:
Ursprungligen postat av
Niggers-n-Jews
Kul att du kommenterar! Jag läste hela din gamla långa tråd med stort behåll. Vad blev din slutsats till slut så här tio år senare? Går det att ens få en sån extrem wow-upplevelse från en osminkad kvinna? Finns det en osminkad kvinna som är över 6 på skalan 1-10? Jag har ej sett några bevis på att det är möjligt.
Deprimerande med det finns tyvärr inga kvinnor som ser bra ut utan smink, det är löjligt hur dom behandlar män som inte ser bra ut, nu ser jag väl rätt okey ut själv. Men vilka krav dom har kvinnor, när dom ser ut som skit utan smink, det är för bedrövligt.
Roligare är att jag är så jävla puckad att jag tror dom är utan smink när dom är nersminkade, men sedan ser man dom helt utan, man får en chock varje gång, riktiga rugg-ugglor, Den här bilden på
Katy Perry säger väl allt?,
https://www.youtube.com/watch?v=mczkbLsPbjw sedan undrar dom varför männen sticker, och alla män är skit osv....
Jag vet att man ska gå på personlighet, men det är ju nästan så man överväger och bli gay när man ser dom utan smink. minns en snubbe på högstadiet som att det är bara sätta en papp-kasse på alla kvinnors huvuden det är ändå bara fittan man vill åt, det trodde man inte då, men så sant.
Det läskiga är hur dom behandlar män som är 6-7 i utseende och sitter på höga hästar, när dom ser ut som skit, lite ödmjukhet från kvinnor hade ju inte skadat.
Smink är ett jävla lurendrejeri, sedan överlag tycker jag tjejer är tjockare nu för tiden, dom har blivit latare, iaf gen z som knappt orkar träna, curlad generation.
Undra om inte detta är precis samma sak jag skrev i den tråden haha
Jag har träffat några bra kvinnor som jag gillar på personlighet, men dom vill alla åt män som är tior, och sedan undrar varför dom blir lämnade. Rätt bisarrt. Tror hela den här nätdejtingen har ställt till det för vanliga killar som vill träffa en tjej, kvinnorna blir uppsatta på piedestal och tappar helt omdömet. Killarna blir frustrerade och tjejerna får så mycket uppmärksamhet att dom tror dom är mycket snyggare än vad dom är.