Citat:
Ursprungligen postat av
SiamGnome
Nej det finns flera tekniska hinder på din boja så det fungerar inte vad du tänker göra. Och vad ska du göra på rymmen?
Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
Om basstationen inte har kontakt med nätet i övrigt är det lugnt. Om den har det är du brännd.
Om jag vore du hade jag gått enormt försiktigt framåt eftersom du kommer få skit om nåt skumt syns. Samtidigt är det intresserande hur dom funkar, för om dom bara har kontakt med din fotboja och mäter avståndet till den och ett litet avbrott i mätningarna kan ursäktas med "drog ut sladden av misstag när jag dammsög" så är det ju skoj info.
Jag har redan flyttat Bojan till andra sidan lägenheten och satt den vid fönstret så nu kan jag gå ut på gården och chilla ingen har sagt ett skit, ja menar denna boja grej ser ut att vara från 2011 lixom, den är kopplad via ett som kort, säg jag tar med den då måste dom sitta på frivården och se exakt var basstationen är ? Hur ska dom göra det då det är 100 ingen gps i den, okej så dom sitter och ser vilken mast den är uppkopplat till? Känns inte troligt