Citat:
Ursprungligen postat av
maktspel
Han har helt rätt.
Det fanns inte direkt något positivt.
Viktor har tur att den styrs in
Taha fintar förbi alla men det är greklands d-lag som byttes in.
Är vi dumma i huvudet o sverige och inte kan acceptera kritik längre? Först damp janne som blir sur för kritik o nu potter