Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
Jag hoppas dom smsar varandra med hånfulla kommentarer om detta pinsamma lag och förbundskapten.
Hade jag varit någon av dem hade jag inte brytt mig, vilat med lite semester och sedan fokuserat på nästa säsong. Hyrt en stuga i fjällen och kört löpintervall uppför ett berg.