2026-06-04, 19:55
  #733
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Måste man inte vara över 60 år i gåfotboll?
Citera
2026-06-04, 19:55
  #734
Medlem
Jag gillar inte Bojan men man hade fan velat ha honom i omklädningsrummet en sån här match i halvtid för att hålla brandtal. Som mental coach. Ruska liv i spelarna. Prata känslor som han är bäst på.

Dom joggar runt och myser på planen just nu.

Var i helvete är frenesin?
Var i helvete är tacklingarna?
Var i helvete är löpningarna?
Var i helvete är pressen?
Var i helvete är laget? I eget straffområde konstant

Tar du på dig tröjan ska du fan leverera. Jag tror inte folk fattar hur viktig denna match är för att vi ska göra ett hyfsat VM.
Citera
2026-06-04, 19:56
  #735
Medlem
eternussermos avatar
Hien, vår nya försvarsgeneral, sex getingar som Glenn Hysén och Daniel Svensson, nya Stefan Schwartz?
Citera
2026-06-04, 19:56
  #736
Medlem
AccuratePeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Hur lyckas Johanna börja babbla om nåt ointressant varje gång Sverige är i ett anfall?

Hon vet som oss alla att anfallet ändå inte kommer leda till något farligt.
Citera
2026-06-04, 19:56
  #737
Medlem
Sixten00s avatar
Sverige saknar en väsentlig del i försvarsspelet. Varför sätter man ingen, ingen, press på Grekland i försvaret?
Citera
2026-06-04, 19:57
  #738
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Jag hoppas dom smsar varandra med hånfulla kommentarer om detta pinsamma lag och förbundskapten.

Hade jag varit någon av dem hade jag inte brytt mig, vilat med lite semester och sedan fokuserat på nästa säsong. Hyrt en stuga i fjällen och kört löpintervall uppför ett berg.
Citera
2026-06-04, 19:57
  #739
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Hien, vår nya försvarsgeneral, sex getingar som Glenn Hysén och Daniel Svensson, nya Stefan Schwartz?

Enligt Cokehyena Sveriges bästa mittback.
Citera
2026-06-04, 19:58
  #740
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven5678
Kan inte släppa målet, hur fan kan ingen svensk vara kvar framför backlinjen o pressa eller ta ytan, alla var nere som om det vore hörna, märkligt och tyder på att få har eget tänk i detta gäng, högst oroväckande och vi riskerar skicka ett bolltittande gäng som kommer straffas hårt
ja ingen matkering....bollstirrande. Enda riktigt feta chsnsen vi haft ja den skänktes bort. Nej, tvi vale vad uselt detta är....vi har ju inget mittfällt 😐
Citera
2026-06-04, 19:58
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sixten00
Sverige saknar en väsentlig del i försvarsspelet. Varför sätter man ingen, ingen, press på Grekland i försvaret?
Dom passar runt runt runt bara oattackerade.
Citera
2026-06-04, 19:58
  #742
Medlem
JohnnyGenzales avatar
Den här generationen landslagsspelare är så otroligt svåra att tycka om.

De verkar sakna vilja, ryggrad och pannben och skrattar och förlöjligar media och supportrar som vädrar missnöje.

Man hade lika gärna kunnat skicka Sirius alltså.

Hoppas de torskar samtliga matcher i VM. Klarar inte av VNL som kapten alltså. Han är en sån jävla mjukglass och verkar genuint sakna självinsikt och självkännedom.
Citera
2026-06-04, 19:58
  #743
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Hade jag varit någon av dem hade jag inte brytt mig, vilat med lite semester och sedan fokuserat på nästa säsong. Hyrt en stuga i fjällen och kört löpintervall uppför ett berg.
Men du är mogen vuxen dom är barn mentalt. Jag hoppas iallafall dom har återhämtat sig och kan skratta åt situationen istället.
Citera
2026-06-04, 19:59
  #744
Medlem
Tearsinrains avatar
Blir nog VM-guld.

Men inte till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in