Citat:
Ursprungligen postat av
BallaBella
Tycker alltid han är obekväm.
Han känns alltid väldigt reserverad och bjuder aldrig på sig själv.
När man ser Arsenal fira så är inte Gyökeres riktigt med och håller sig lite utanför.
Vet inte om det bara är jag som tycker det är så.
Just av den anledningen det här landslaget inte går att tycka om.
De är reserverade, gnälliga och ser media som sina fiender i allt. Paranoia kombinerat med att de är genuint dåliga gör att landslaget framstår som helt frånkopplat folket de ska representera.
De verkar tro att de representerar sig själva snarare än sitt land och att alla krav från supportrarna är av ondo. De har konstant taggarna utåt och den känslan har funnits kvar sen Janne Andersson mot slutet blev så jävla oskön och osympatisk.