2026-05-31, 23:57
  #25
Medlem
kibokos avatar
Jag trodde de härjade i något terrarium. På skansen kanske? Eller mer troligt Kolmården.
Citera
2026-06-01, 02:52
  #26
Medlem
Det är säsong, på kvällarna/(nätterna?) klänger dom på balkongväggen, ibland krälar nån in i bostaden
Citera
2026-06-01, 02:58
  #27
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Det är ju det som är min avsikt då dansen inte alls fungerar för mig.
Jag har ju tre vänsterfötter!

Blir jag av med svansen, igen, så blir jag kickad från dansgruppen hamnar i kören, vilket passar mig mycket bättre.
Det tar ju ett par år för svansen att växa ut igen, och skulle människorna komma tillbaka till månen innan dess så får jag väl ha en djävla protes under "showen".

Jo dina vänsterfötter har alltid ställt till det på repetitionerna.. Jag får kontakta modifikations-avdelningen på den punkten för framtida användningsområden.

Kom ihåg att du alltid kan efterfråga en förflyttning om dina talanger skulle fungera bättre i kören - vi är ju inte homo sapiens ha ha! Eller skulle du kanske föredra en president-position på jorden? Dom har stått på auto-sapiens ett tag nu då vi behövde sakta ner deras ankomst tills ”showen” är färdigställd…
Citera
2026-06-02, 19:42
  #28
Medlem
Riktiga "ödlor"? Fick en känsla av det.
__________________
Senast redigerad av 3697 2026-06-02 kl. 19:52.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in