Det måste ju finnas någon bakom allt detta. Vem annars ligger bakom den här galenskapen kring fejkade vacciner, klimatnazism och sinnessjukdomen ”woke”?
Det finns säkert ännu mer.
Eller handlar det bara om journalisterna?
Är det journalisterna som vill oss illa? Är de ödlor?
Tror jag såg en ödla en gång. De verkar mest rädda.
I vilket hemligt sällskap är de öppna med att de är ödlor?
Måste man vara ödla för att bli medlem?
Det hade ju varit rätt roligt annars. Eller?