2026-05-30, 18:43
  #1
Medlem
Det måste ju finnas någon bakom allt detta. Vem annars ligger bakom den här galenskapen kring fejkade vacciner, klimatnazism och sinnessjukdomen ”woke”?

Det finns säkert ännu mer.

Eller handlar det bara om journalisterna?

Är det journalisterna som vill oss illa? Är de ödlor?

Tror jag såg en ödla en gång. De verkar mest rädda.

I vilket hemligt sällskap är de öppna med att de är ödlor?
Måste man vara ödla för att bli medlem?

Det hade ju varit rätt roligt annars. Eller?
Citera
2026-05-30, 18:47
  #2
Medlem
Vi håller till på Antarktis
Citera
2026-05-30, 18:56
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Vi håller till på Antarktis

Inte Grönland då?
Citera
2026-05-30, 19:07
  #4
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3697
Inte Grönland då?

Vad skulle vi göra på Grönland?
Vår huvudstad heter Nya Atlantis och ligger under isen på Antarktis.
Sedan har vi en del "projekt" som tar mycket plats, och dessa jobbar vi med inuti månen.

Du skulle ha varit med när vi skrämde bort jänkarna från månen i början av 70-talet - det skrattar vi fortfarande åt!
Citera
2026-05-30, 19:11
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Vad skulle vi göra på Grönland?
Vår huvudstad heter Nya Atlantis och ligger under isen på Antarktis.
Sedan har vi en del "projekt" som tar mycket plats, och dessa jobbar vi med inuti månen.

Du skulle ha varit med när vi skrämde bort jänkarna från månen i början av 70-talet - det skrattar vi fortfarande åt!

Berätta mer.
Citera
2026-05-30, 19:19
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3697
Inte Grönland då?

Vi är en speciell art. Enda i sitt slag.
Därav som vi tål klimatet på Antarktis.
Du är välkommen, om du vågar
Bland folk du ser, en kameleonten sig te.
Ett unikum och mysterium, helt enkelt.
Inte så enkelt, problematisk men samtidigt karismatisk.
Citera
2026-05-30, 19:25
  #7
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Vi är en speciell art. Enda i sitt slag.
Därav som vi tål klimatet på Antarktis.
Du är välkommen, om du vågar
Bland folk du ser, en kameleonten sig te.
Ett unikum och mysterium, helt enkelt.
Inte så enkelt, problematisk men samtidigt karismatisk.

Ts vill veta hur vi skrämde bort människorna från månen på 70-talet, men berätta inga detaljer om det där!
Du vet vad lagen säger om "framtiden" för människor som får veta för mycket.

Jag är med i gruppen som förbereder "showen" inför deras nästa ankomst dit om några år, och den kommer att bli episk!
Citera
2026-05-30, 19:55
  #8
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3697
Det måste ju finnas någon bakom allt detta. Vem annars ligger bakom den här galenskapen kring fejkade vacciner, klimatnazism och sinnessjukdomen ”woke”?

Det finns säkert ännu mer.

Eller handlar det bara om journalisterna?

Är det journalisterna som vill oss illa? Är de ödlor?

Tror jag såg en ödla en gång. De verkar mest rädda.

I vilket hemligt sällskap är de öppna med att de är ödlor?
Måste man vara ödla för att bli medlem?

Det hade ju varit rätt roligt annars. Eller?

Det kanske var mig du såg. Jag kan förklara den reptila rädslan för dig om du vill.
Citera
2026-05-30, 20:03
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Ts vill veta hur vi skrämde bort människorna från månen på 70-talet, men berätta inga detaljer om det där!
Du vet vad lagen säger om "framtiden" för människor som får veta för mycket.

Jag är med i gruppen som förbereder "showen" inför deras nästa ankomst dit om några år, och den kommer att bli episk!

Det viktiga är att arten lever vidare…

För att svara på vad jag tror TS är ute efter:
Vi är inte anti vaxxare. Det är bara så enkelt att ert vaccin inte gör nytta på oss som för er.
Citera
2026-05-30, 20:15
  #10
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Det viktiga är att arten lever vidare…

För att svara på vad jag tror TS är ute efter:
Vi är inte anti vaxxare. Det är bara så enkelt att ert vaccin inte gör nytta på oss som för er.

Homo sapiens sapiens är ju inte livsnödvändiga för oss, men de bidrar ju onekligen med resurser och en hel del underhållning.
Och så är de ju så mumsiga!
Citera
2026-05-30, 20:33
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Homo sapiens sapiens är ju inte livsnödvändiga för oss, men de bidrar ju onekligen med resurser och en hel del underhållning.
Och så är de ju så mumsiga!
Det jobbiga är bara när det blir repris efter repris. Är ganska trött på att se hjulet uppfinnas igen.
Men dom är ju betydligt roligare att leva bland än som med dinosaurierna.
Har dock ett fint minne av att ha karvat ut en snorkel av ett triceratop-horn. Tung som FAN men var riktigt stolt över den.
Är lite sur över att jag inte fick behålla den.

Dör fortfarande av skratt när dom anklagar varandra för ”homo” som om dom inte alla tillhörde det släktet…….

Dom flesta har kass pH men en och annan har varit okej. Mitt senaste mums tillhörde eventuellt inte människosläktet.
Citera
2026-05-30, 20:37
  #12
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skriftbyte
Vi håller till på Antarktis
Hej granne, skulle uppskatta om du inte berättar om våran gated community. Dessutom behöver jag ha tillbaka snöskyffeln du lånade förra veckan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in