2026-05-30, 17:13
  #1
Medlem
jag skulle vilja se en fråga som man kan ställa i 24 timmar sen försvinner den. så slipper man trådar som är tillfälliga.
Citera
2026-05-30, 17:21
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
jag skulle vilja se en fråga som man kan ställa i 24 timmar sen försvinner den. så slipper man trådar som är tillfälliga.

Så är det redan. Tillfälliga trådar hamnar längre och längre ner i takt med att nya trådar dyker upp och gamla trådar bumpas.
Citera
2026-05-30, 17:41
  #3
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
jag skulle vilja se en fråga som man kan ställa i 24 timmar sen försvinner den. så slipper man trådar som är tillfälliga.

Jag förmodar att du menar att det ska finnas ett eget forum där man kan ställa kvicka frågor och sedan förvinner hela tråden efter 24 timmar.

Jag förstår inte riktigt poängen med det. Men det kan du säkert förklara närmre. Jag ska bara först flytta denna tråd till en lämpligare plats först.
Citera
2026-05-30, 17:41
  #4
Moderator
Ancistruss avatar
Klagomål och kritik --> Forumförslag
/Moderator
Citera
2026-05-30, 17:53
  #5
Medlem
jjujjus avatar
(FB) Tråden där vi ställer snabba frågor och får snabba svar



Finns dock inga garantier på hur snabbt du lär få ett svar. Men det är nog för att jag la den i Laidback
Citera
2026-05-30, 18:50
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Jag förmodar att du menar att det ska finnas ett eget forum där man kan ställa kvicka frågor och sedan förvinner hela tråden efter 24 timmar.

Jag förstår inte riktigt poängen med det. Men det kan du säkert förklara närmre. Jag ska bara först flytta denna tråd till en lämpligare plats först.

Hej moderator! jag tänkte mer som en "story" som finns på FB eller en "fråga" som håller i 24 timmar. Där alla kan se.
__________________
Senast redigerad av Jahaaaaaaa 2026-05-30 kl. 18:52.
Citera
2026-06-01, 08:14
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Hej moderator! jag tänkte mer som en "story" som finns på FB eller en "fråga" som håller i 24 timmar. Där alla kan se.
Jag förstår hur du menar. Men är inte lite tjusningen med Flashback att det känns som att man är på ett forum på tidiga 2000-talet? Jag tycker inte vi behöver bli mer som de där sociala medierna med sina threads och storys.
Citera
2026-06-01, 10:47
  #8
Moderator
Maviels avatar
Rubrik förtydligad. Utgången rubrik:

En tillfälligt fråga

/Moderator
Citera
2026-06-01, 11:22
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Hej moderator! jag tänkte mer som en "story" som finns på FB eller en "fråga" som håller i 24 timmar. Där alla kan se.
Menar du att hela tråden raderas efter 24 timmar (alternativt att den låses efter 24 timmar och raderas efter 48?) - så att man får ett forum där "alla trådar är färska"?

En avigsida är förstås att ungefär samma fråga kan komma att ställas om och om igen över tid, något som en del kommer att vara medvetna om och andra helt okunniga om. Med tanke på hur mycket troll som rör sig här på Flashback så tror jag inte att det är någon riktigt lyckad idé.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in