Citat:
Ursprungligen postat av
Jahaaaaaaa
Hej moderator! jag tänkte mer som en "story" som finns på FB eller en "fråga" som håller i 24 timmar. Där alla kan se.
Menar du att hela tråden raderas efter 24 timmar (alternativt att den låses efter 24 timmar och raderas efter 48?) - så att man får ett forum där "alla trådar är färska"?
En avigsida är förstås att ungefär samma fråga kan komma att ställas om och om igen över tid, något som en del kommer att vara medvetna om och andra helt okunniga om. Med tanke på hur mycket troll som rör sig här på Flashback så tror jag inte att det är någon riktigt lyckad idé.