Citat:
Ursprungligen postat av
Ichwill
Precis som vänstern gjorde med de sk PISA-undersökningarna, man tog bort blattarnas resultat, då kom Sverige högre upp i rankningen.
Vore alltså effektivare för att höja kompetensen att ta bort blattarna ur skolan än att ta bort betyget F.