Citat:
Ursprungligen postat av
GeneralRuskendrul
Det kan absolut vara en lösning.
Britterna ska vi nog inte räkna med för de har bara klonade amerikanska domedagsvapen som är tänkta att avfyras från ubåt.
Frankrike, däremot, har små fusionsladdningar med ställbar sprängverkan. Sådana laddningar som monteras på t ex en taurusrobot och därmed kunna fällas från Gripen, det är vad vi behöver.