Garantitiden har gått ut, då blir det sådär jobbigt. Utan begränsad garanti faller all risk på säljaren och de skulle behöva ha tiotusentals kr till för motsvarande bil
Låter som att den förra ägaren upplyste Holmgrens om felet men struntade i att berätta detta för Jessica. Då borde det väl bli bilfirman som får betala?