Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Håller helt med dig, ser ut som en opel. Otroligt fula luftintag på sidorna också. Instrumentpanelen och interiören ser ut som någon simulatorrig av sämre kvalitet.
Här har de verkligen misslyckats på designavdelningen.
Jag kommer inte köpa.
Opel Cascada är snygg, Ferrari Luce är ful. Hur hamnade vi där? Vad hände liksom?
Citat:
Ursprungligen postat av
FuckingDuck
Ser ut som en leksaksbil.
Ferrari utan riktigt motorljud är ingen riktig Ferrari i mitt tycke. Tråkig symaskin.
Tacka vet jag gamla Testarossa från 80-tal även om den verkar slö i dagens mått.
Den absolut snyggaste Ferrarin och så äkta Ferrari det kan bli är 288 GTO. Alla 288 GTO var röda, men dets sägs att prinsen av Brunei skall sitta inne med en mörkblå.
Citat:
Ursprungligen postat av
kyrkstocken
Och gul... (gult är fult)
Porche har problem med att ingen vill ha en tyst porche. Kan tänka mig att ferrari kan få liknande problem
Porsche hamnade i klistret efter att de hårdsatsat på elbilar som dessutom hade kvalitetsproblem. Porsches elbilar kunde man i alla fall kalla för lite snygga.
Ferrari har släppt en pissful bil, eftersom det är deras första elbil, så kommer de att ha problem med den vilket inte lär göra saken bättre.
Ferrari har redan dåligt CV när det gäller batterier. En bekymrande stor del av alla Ferrari LaFerrari har tydligen mycket problem med hybridbatteriet. Reparationskostnad av LaFerrari ligger i villa-på-Lidingö klassen.
Men LaFerrari är ändå snyggingen som är värd att kämpa för och rädda. Hur blir det med en krånglande Luce?