Citat:
Ursprungligen postat av
HBTKuk
Om vi slutar utbilda läkare, vem ska då hjälpa figurer som TS att förstå sin egen låga begåvning och eventuellt förskriva medicin?
Dom vi har nu räcker ju uppenbarligen inte.
Det är antagligen alla uppmuntrande pokaler ts fått för ingenting som saboterar budskapet.