Citat:
Ursprungligen postat av
Fanten
Alltså.. I just den här situationen är det faktiskt du som är rövhålet TS. Du förväntade dig alltså att han skulle stå utanför och vänta på dig, med dina saker dessutom, som nån slags hundvalp? Det var visserligen dumt av honom att inte ta med sig sitt leg eftersom han bara är 19 och visste att ni skulle gå och dricka öl, det var det.
Men om du hade varit en lagspelande flickvän så hade du antingen bara lämnat din öl eller svept den, för att sedan tillsammans gå till ett hak där ni båda två kunde bärza.
I den här situationen är han alltså en klant, medans du är ett rövhål.
Citat:
Ursprungligen postat av
Guldner.Spessart
Tycker du att han ska komma undan med alla sina dumheter varje gång på hennes bekostnad? Hon skriver ju tydligt att han gör om detta om och om igen.
Jag delar din uppfattning Fanten. Läser man trådstarten är det tydligt att TS antingen hittar på när hon skriver "
Det är ofta han hamnar i dessa situationer och när jag frågar varför han inte bara lyssnar så är det alltid servitören/vaktens fel." Lyssnar på vad? Det är något med TS berättelse som inte stämmer. Läser man dessutom TS andra inlägg har hon ADHD och valde att springa utan sina mediciner av rädsla att det skulle försämra hennes prestation. Hon har även åkt dit för ringa narkotikabrott, visserligen inte det allvarligaste här i livet men för mig skapar allt detta en röd tråd som inte är särskilt positiv vad gäller TS och därmed heller inte hennes trovärdighet i vad hon startar denna tråd med.
// CC