2026-05-24, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BakedBakerman
Klart gossebarnet ska stå utanför och vänta lydigt medan du är inne och roar dig. Kanske kan du skaffa koppel till pojkspolingen och binda fast honom utför baren nästa gång. Rullar han runt och sitter vackert på kommando? Vacker tass? Är han rumsren? En hunsad pojkvän är en bra pojkvän. Skaffa en hundkoja utomhus åt honom att sova i så att han förstår att det är du som bestämmer.
Manosfären är bara pinsam, här har den inget att hämta. Schas!
Citera
2026-05-24, 15:02
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag menar måste du var med just han? Du är liksom vuxen. Du behöver mer en vuxen snubbe!
Citera
2026-05-24, 15:23
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dampsvans
Hej!

Jag har en kille som gör lite som han tycker är rätt.

Vi skulle ta ett glas efter jag hade sprungit Göteborgsvarvet. När jag hade beställt så blir han tillsagd att han måste gå ut för han inte hade ID med sig;

Då vägrade han stå utanför, gav mig alla hans saker och började gå hem till sig så jag fick sno med mig ölglaset bara för hans skull. Det är ofta han hamnar i dessa situationer och när jag frågar varför han inte bara lyssnar så är det alltid servitören/vaktens fel.

Han är 19 år.

Nej, han är inte envis utan en omogen södercurlad pojke som inte är något att ha!
Citera
2026-05-24, 15:24
Medlem
Mecanicuss avatar
Citat:
Hej!

Vi skulle ta ett glas efter jag hade sprungit Göteborgsvarvet. När jag hade beställt så blir han tillsagd att han måste gå ut för han inte hade ID med sig;

Då vägrade han stå utanför, gav mig alla hans saker och började gå hem till sig så jag fick sno med mig ölglaset bara för hans skull. Det är ofta han hamnar i dessa situationer och när jag frågar varför han inte bara lyssnar så är det alltid servitören/vaktens fel.

Han är 19 år.

VEM har inte ID med sig i dagens läge?
Citera
2026-05-24, 15:35
Medlem
Citat:
Hej!

Han är 19 år.

Varför stannar du kvar och dricker öl när han får stå utanför ensam?
Ska han bara stå där och glo?
Om jag var din pojkvän hade jag dumpat dig.
Citera
2026-05-24, 16:00
Medlem
Fantens avatar
Alltså.. I just den här situationen är det faktiskt du som är rövhålet TS. Du förväntade dig alltså att han skulle stå utanför och vänta på dig, med dina saker dessutom, som nån slags hundvalp? Det var visserligen dumt av honom att inte ta med sig sitt leg eftersom han bara är 19 och visste att ni skulle gå och dricka öl, det var det.

Men om du hade varit en lagspelande flickvän så hade du antingen bara lämnat din öl eller svept den, för att sedan tillsammans gå till ett hak där ni båda två kunde bärza.

I den här situationen är han alltså en klant, medans du är ett rövhål.
Citera
2026-05-24, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Alltså.. I just den här situationen är det faktiskt du som är rövhålet TS. Du förväntade dig alltså att han skulle stå utanför och vänta på dig, med dina saker dessutom, som nån slags hundvalp? Det var visserligen dumt av honom att inte ta med sig sitt leg eftersom han bara är 19 och visste att ni skulle gå och dricka öl, det var det.

Men om du hade varit en lagspelande flickvän så hade du antingen bara lämnat din öl eller svept den, för att sedan tillsammans gå till ett hak där ni båda två kunde bärza.

Tycker du att han ska komma undan med alla sina dumheter varje gång på hennes bekostnad? Hon skriver ju tydligt att han gör om detta om och om igen.
Citera
2026-05-24, 16:06
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Tycker du att han ska komma undan med alla sina dumheter varje gång på hennes bekostnad? Hon skriver ju tydligt att han gör om detta om och om igen.
Jag var ganska tydlig med att jag bara uttalade mig om situationen i trådstarten. Och så vitt jag vet så kan andra situationer vara snarlika och att det är hon som är en bortskämd snorunge. Eler så är det inte så. Det vet inte jag, alltså uttalar jag mig om den situation som jag känner till, det vill säga den i trådstarten.
Citera
2026-05-24, 16:08
Medlem
CoralinesGhosts avatar
Jättemärklig grej ändå, att gå in och dricka öl och tycka att pojkvännen ska stå utanför under tiden. Jag har nog inte hört liknande faktiskt 😂
Citera
2026-05-24, 16:11
Medlem
Höj åldersgränsen till 30, nu! Det går inte att ha sådana här barnrumpor som dessa två på krogen.
Citera
2026-05-24, 16:19
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten

Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart

Jag delar din uppfattning Fanten. Läser man trådstarten är det tydligt att TS antingen hittar på när hon skriver "Det är ofta han hamnar i dessa situationer och när jag frågar varför han inte bara lyssnar så är det alltid servitören/vaktens fel." Lyssnar på vad? Det är något med TS berättelse som inte stämmer. Läser man dessutom TS andra inlägg har hon ADHD och valde att springa utan sina mediciner av rädsla att det skulle försämra hennes prestation. Hon har även åkt dit för ringa narkotikabrott, visserligen inte det allvarligaste här i livet men för mig skapar allt detta en röd tråd som inte är särskilt positiv vad gäller TS och därmed heller inte hennes trovärdighet i vad hon startar denna tråd med.

// CC
Citera
2026-05-24, 16:19
Medlem
andan0s avatar
är det jag som missar något? visst, kanske inte det mognaste han hade kunnat göra, men detta är väl ändå inget man gör slut över, som många andra har svarat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in