Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-09-13, 17:16
  #13
Medlem
Är inte grafiken alls förbättrad? =|
Citera
2006-09-13, 20:18
  #14
Medlem
Fredolphs avatar
Trevligt spel det här

Men hur ställer man in knappar för att göra t.ex. manuella byten! Jag har sett vilka knappar det är med tangentbordet, men jag vill göra detta med min gamepad`? Har heller inte lyckats komma på hur man gör Skottfint eller hur vilken knapp som används för att uppmana till fight!
Citera
2006-09-13, 21:53
  #15
Medlem
Coolcittes avatar
Jag har 2 frågor:
1: Är arne och ankan med och kommenterar matcherna även i detta spel eller finns det bara amerikanska kommentatorer???
2:Jag håller på att tanka ner NHL 07 USA som torrenten heter: Kan jag bara installera det på engelska och då inte få arne och ankan (om dom finns med) som kommentatorer?
Citera
2006-09-13, 22:34
  #16
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Jag har 2 frågor:
1: Är arne och ankan med och kommenterar matcherna även i detta spel eller finns det bara amerikanska kommentatorer???
2:Jag håller på att tanka ner NHL 07 USA som torrenten heter: Kan jag bara installera det på engelska och då inte få arne och ankan (om dom finns med) som kommentatorer?

Jag kom just att tänka på samma sak... FIFA07 innehåller svenska kommentatorer iaf. men det är ju tveksamt om det kommer göra det om man laddar hem den amerikanska versionen.

Har laddat hem NTSC-versionen till PS2. Men då kanske man ska byta ut det mot PAL när det väl släpps.
Citera
2006-09-14, 00:32
  #17
Medlem
Jodo21s avatar
Usch vilket skräp, som sagt tidigare har ni 06 så håll er till det.

Lagupställningarna är från förra säsongen, (iaf i elitserien) och inga nya lag är uppflyttade. Leksand kvar osv.

Och jag märker absolut INGEN skillnad när det gäller spelet på isen, exakt samma som tidigare.

Snacka om att leva på sitt varumärke, synd att det inte finns någon konkurrens bland hockeyspel på PC.


Bojkotta.
Citera
2006-09-14, 18:26
  #18
Medlem
Någon som vet var man kan hitta en svensk språkpatch?

Och jag får inte igång kommentatorerna heller
Citera
2006-09-14, 20:26
  #19
Medlem
aedels avatar
tanka

Du kan tanka det på piratebits.org
Citera
2006-09-14, 20:28
  #20
Medlem
aedels avatar
Nhl 07
Det är ett riktigt roligt spel tycker jag! Skön känsla men jag tycker att det är lite likt NHL 06!

I Dynastymode så säger dom att jag ska ta upp en tallang från farmalaget men jag hittar inte på hur man kommer till farmalaget. Är det någon som har spelet och har hittat på farmalaget?
Citera
2006-09-14, 22:34
  #21
Medlem
Fan vad tråkigt! Det är ju till 99% likadant som Nhl 06. Inte konstigt att folk laddar ner spel.
Citera
2006-09-14, 22:47
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zolidznake
Fan vad tråkigt! Det är ju till 99% likadant som Nhl 06. Inte konstigt att folk laddar ner spel.

Håller med. Grafiken har ju knappt ändrats något alls, det verkar vara fetast på x-box då man kan styra med spakarna osv.
Kanske man kan på datorn också?=)

Finns ju inga specialrörelser förutom de vanliga finterna när man trycker på Z Och lika förbannat lätt är det.
Kör på det svåraste och vinner med 10-11 mål hela tiden. Sjukt tråkigt.
Citera
2006-09-14, 22:59
  #23
Medlem
Antonees avatar
När jag kommer in i menyn så kan jag bara välja quit. Nån som vet hur jag ska göra?
Citera
2006-09-14, 23:10
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonee
När jag kommer in i menyn så kan jag bara välja quit. Nån som vet hur jag ska göra?
Kolla om du har v-sync av. Det ska vara på.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback