Citat:
Ursprungligen postat av
BananaChiquita
Min ger ljud ifrån sig flera gånger i veckan. Visserligen rör jag en del på mig.
Senast var för några dagar sedan, om en brand i samma bostadsområde. Kort därefter kom brandkår, ambulans och det luktade bränt gummi. Så nog funkar den bra
Mmmm, det är nog så. Visst, jag rör mig en del också, men mest ute på vischan där det aldrig händer något.
Edit: Kollade appen nu, visade sig att jag hade en gammal version. Uppdaterad nu, så får se om det blir någon skillnad. Återkommer!