Citat:
Ursprungligen postat av
flyzz
Citat:
Ursprungligen postat av
drKickass
Finns det nåt alternativ?
Insändarskribenten nämner att han använder dam-baddräkt, men min FB-dase är så stor, så jag behöver en för MÄN, med gravid-mage.
Så, karln på bilden (från 1926) hade ju väldigt tjusig dräkt, skulle tänka mig att ha en sådan.
Tror det värmer lite också, behövs för ett kylslaget Östersjön och oss badkrukor.
Nu har jag större åderpåle än era små blyertspennor tillsammans, samt vistas i ett land där solen faktiskt kan skada. Använder xxxxl-badbyxor och en UV-blockerande tröja om jag ska vistas i solen längre stunder. Tröjan trär jag över kukhuvet.
Självklart fortsätter jag med "badbyxor".
Låter som ett PR-trick det här.