Citat:
Ursprungligen postat av
flyzz
Jag tänker fortsätta med badbyxor. Hur gör ni?
Finns det nåt alternativ?
Insändarskribenten nämner att han använder dam-baddräkt, men min FB-dase är så stor, så jag behöver en för MÄN, med gravid-mage.
Så, karln på bilden (från 1926) hade ju väldigt tjusig dräkt, skulle tänka mig att ha en sådan.
Tror det värmer lite också, behövs för ett kylslaget Östersjön och oss badkrukor.