2026-05-22, 01:27
Medlem
Voloteas avatar
Hej!
Jag jobbar på kontor (ska snart sluta på arbetsplatsen) och min kvinnliga kollega har en riktigt vacker dotter som hon visat bild på.

Kan tillägga att min kollega är i 50 års åldern och hennes dotter är cirka 19 år (jag är i 20 års åldern).

Hur ska jag gå tillväga? Vänligen seriösa svar.
Senast redigerad av Volotea 2026-05-22 kl. 01:53.
Citera
2026-05-22, 01:31
Medlem
kalkryggars avatar
Vad tycker din kollega om dig? Säg att du kommer sakna din tant-kollega och se lite vissen ut när du säger det. Sen skiner du upp och säger att om du skulle dejta hennes dotter så skulle ni ju träffas fortsättningsvis.

Så om damen tycker om dig så kanske hon tycker det är en bra idé. Då löser ni så du naturligt träffar på dottern.
Citera
2026-05-22, 01:38
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!

Jag jobbar på kontor (ska snart sluta på arbetsplatsen) och min kvinnliga kollega har en riktigt vacker dotter som hon visat bild på.

Kan tillägga att min kollega är i 50 års åldern och hennes dotter är cirka 19 år (jag är i 20 års åldern).

Konto från 2019, du är runt 25 minst då.

Bara att skippa.

Se om du kan träffa på henne naturligt på något sätt, men hon vill kanske studera och flytta?

Men om inte annat lär väl en vacker tjej ha en vacker moder?

Lägg in en stöt på morsan istället. Hon vet mycket mer om hur det går till i sänghalmen.
Citera
2026-05-22, 01:46
Medlem
Totoskrivers avatar
Säg till henne bara om jag kunde ha en svär mor som dig hahahaha

Skulle nog funka sen kan man göra ett fransk upplägg med att ta en öl med dottern och mamman (:
Citat:
Hej!

Citera
2026-05-22, 02:21
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Hej!

Spionera på dottern först. Om du vet saker om henne så kan det hjälpa dig avgöra vilket upplägg som hade funkat bäst gentemot mamman. Om du t ex får reda på att hon ska tågluffa till Berlin i sommar kan du låtsas "åh, jag tänker tågluffa i Europa i sommar men har ingen att åka med" så kanske mamman fixar hop er - och några timmar dessförinnan kan du säga "fy vad dåligt män behandlar tjejer nuförtiden, sån skulle jag aldrig vara".

Har hon visat just dig bilden eller har den bara suttit uppe vid hennes arbetsplats? För om hon visat dig den specifikt kan det ju vara så att hon redan tycker att du och dottern skulle passa bra ihop.

Om mamman verkar öppen kan du lova henne kickback ifall hon gör så att du får till det med dottern (du ställer upp för henne också).
Senast redigerad av Skattebrott 2026-05-22 kl. 02:24.
Citera
2026-05-22, 02:28
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Varför nöja dig med en av dem.

Sikta istället in dig på en ménage ā trois

Mor och dotter är alla riktiga mäns högsta dröm
Senast redigerad av Abdi-Lena-Alkisson 2026-05-22 kl. 02:30.
Citera
2026-05-22, 02:28
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Totoskriver
Skulle nog funka sen kan man göra ett fransk upplägg med att ta en öl med dottern och mamman (:

Hur säger man då? "Kan du vara snäll och ta med dig din dotter så att jag kan bli full med er båda?"

Allvarligt talat, de flesta döttrar skulle nog bli hämmade om mamman är med på en dejt.

Men det finns undantag. Knullade en dam och hennes väninna för längesen och efteråt pratade de hela tiden om hennes dotter som tydligen var 15 år då. Jag lyssnade inte så noga för jag var totalt ointresserad, plus att jag utgick från att en mamma alltid låter sin dotter vara off limits även om hon är byxmyndig - men det var en miss. I efterhand har jag sett att mamman och dottern gör alla möjliga sexuella saker tillsammans.
(Ej skämt, jag har personligen inga incestfantasier, men visst hade jag tackat ja till den dottern som 15-åring, hon är modellsnygg även idag som 30-åring)
Senast redigerad av Skattebrott 2026-05-22 kl. 02:32.
Citera
2026-05-22, 09:07
Medlem
Citat:
Vad tror du hon visade bild på dottern för?

Hoppas du sa något smickrande om bilden, och inte bara hummade.
Citera
2026-05-22, 09:27
Medlem
halaltarzans avatar
Försök luska ut var hon brukar gå när hon festar, sen råkar du av en slump dyka upp där och går fram och säger typ "är inte du Barbros dotter" och bjuder på ett glas vin. Och du vet kompis vinet är viktigt, för brudar som är lite på pickalurven är så väldigt mycket mer lätthanterliga.
Citera
2026-05-22, 11:02
Medlem
Soffpotatis1357s avatar
Vad hade kollegan för anledning att visa en bild på hennes dotter? Var det något hon ville skryta med eller hade hon en baktanke gällande henne och dig där?
Citera
2026-05-22, 11:27
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Hej!

Du berättar så klart att du gärna skulle träffa hennes dotter. Det är både rakryggat och smickrande.

Allt annat är creepy.
Citera
2026-05-22, 12:41
Medlem
Totoskrivers avatar
amen din jävla banan om hon har visat en bild på hennes dotter klart som fan att hon gillar honom och då är de ba säga ska vi ta en öl. Vad fan är problemet äpplet faller inte långt från trädet
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Hur säger man då? "Kan du vara snäll och ta med dig din dotter så att jag kan bli full med er båda?"

Allvarligt talat, de flesta döttrar skulle nog bli hämmade om mamman är med på en dejt.

Men det finns undantag. Knullade en dam och hennes väninna för längesen och efteråt pratade de hela tiden om hennes dotter som tydligen var 15 år då. Jag lyssnade inte så noga för jag var totalt ointresserad, plus att jag utgick från att en mamma alltid låter sin dotter vara off limits även om hon är byxmyndig - men det var en miss. I efterhand har jag sett att mamman och dottern gör alla möjliga sexuella saker tillsammans.
(Ej skämt, jag har personligen inga incestfantasier, men visst hade jag tackat ja till den dottern som 15-åring, hon är modellsnygg även idag som 30-åring)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in