2026-05-24, 13:08
  #13
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Hej!
Jag jobbar på kontor (ska snart sluta på arbetsplatsen) och min kvinnliga kollega har en riktigt vacker dotter som hon visat bild på.

Kan tillägga att min kollega är i 50 års åldern och hennes dotter är cirka 19 år (jag är i 20 års åldern).

Hur ska jag gå tillväga? Vänligen seriösa svar.

Vaddå "20-årsåldern". Det kan betyda allt från 20 till lite över 25. Är du 20 exakt och hon är 19 må det väl vara hänt då men har du fyllt 23 eller t.o.m. 24 så skulle jag säga att du är ett äckel och mitt råd till dig då blir att skaffa någon i din egen ålder istället.
Citera
2026-05-24, 17:25
  #14
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-spade
Vaddå "20-årsåldern". Det kan betyda allt från 20 till lite över 25. Är du 20 exakt och hon är 19 må det väl vara hänt då men har du fyllt 23 eller t.o.m. 24 så skulle jag säga att du är ett äckel och mitt råd till dig då blir att skaffa någon i din egen ålder istället.

Varför det? Är väl tämligen vanligt att brudar har äldre snubbar.
Citera
2026-05-26, 22:31
  #15
Medlem
Vit-spades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Varför det? Är väl tämligen vanligt att brudar har äldre snubbar.

Nåt år kanske ja, men inte så mycket äldre. Såvida TS inte ät snuskigt rik, nen det tvivlar jag på, då hade han inte behövt skriva här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in