Hej!
Jag jobbar på kontor (ska snart sluta på arbetsplatsen) och min kvinnliga kollega har en riktigt vacker dotter som hon visat bild på.
Kan tillägga att min kollega är i 50 års åldern och hennes dotter är cirka 19 år (jag är i 20 års åldern).
Hur ska jag gå tillväga? Vänligen seriösa svar.
Vaddå "20-årsåldern". Det kan betyda allt från 20 till lite över 25. Är du 20 exakt och hon är 19 må det väl vara hänt då men har du fyllt 23 eller t.o.m. 24 så skulle jag säga att du är ett äckel och mitt råd till dig då blir att skaffa någon i din egen ålder istället.
Vaddå "20-årsåldern". Det kan betyda allt från 20 till lite över 25. Är du 20 exakt och hon är 19 må det väl vara hänt då men har du fyllt 23 eller t.o.m. 24 så skulle jag säga att du är ett äckel och mitt råd till dig då blir att skaffa någon i din egen ålder istället.
Varför det? Är väl tämligen vanligt att brudar har äldre snubbar.