Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Du målar upp en falsk dikotomi. Jag påpekar bara att det enda ditt exempel med VD som var tränare säger just det. Att du drar slutsatsen att jag inte vet om att det är viktigt med god anknytning till sina barn är bara dina fantasifoster som talar. Du är besatt av mig efter att jag avslöjat vilken charlatan du är. Alla här inne kan se det men de är väl också underlägsna och korkade. Alla är idioter
Gällande besatthet.
Jag SVARAR på de många lögnerna,
som ni HITTAR PÅ om mig sedan över två år,
så det verkar snarare, som det är ni som är besatta...
Gällande VD började det med att du kom med det korkade svaret:
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Vad tänker du att dina exempel säger? Förutom att de ställde upp. Att en VD ställer upp säger inte mer än att han - ställde upp.
Det svarade jag utförligt på visande att du är korkad...
Citat:
Ursprungligen postat av
Fred Friendly
Mitt svar berörde inte ens det jag blir anklagad för att inte ha någon koll på. Vad är korkat? Jag frågar igen. Konkretisera.
Du har krävt konkretisering flera gånger, fastän det fanns konkreticering i posten, som du hade citerat, men du hade klippt bort...
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
OM du begriper att bra kontakt med barnen är viktigt, varför skrev du då så korkat svar om det?
Du har inte avslöjat ett dugg, din idiot, för alla era påståenden om mig är lögner och korkade slutsatser. Nu kommer du med ytterligare idiotier.
Varför skulle jag grooma barn till fotboll när jag har talat om att det är en av de andra stora sporterna, som jag lett två klubbar från botten till Sverigeeliten i...? Ni fortsätter att inte ens klara av att tänka att det går att göra det jag GJORT...
Ni bevisar om och om igen att ni är korkade OCH skitpersoner...
och vid ditt upprepade krav på konkreticering:
Citat:
Ursprungligen postat av
Lunkan531
Det ena svarade jag ju på i text som du KLIPPTE BORT i citatet
Och varför skulle jag inte ha företag, din idiot? Det har jag ju haft ända sedan jag gick i gymnasiet. Totalt fem. (Det jag startade i gymnasiet är nedlagt, mitt största är sålt, flera lever än...
Vad mer dumt och lögner om mig har du att säga?