Igår, 09:19
Medlem
https://www.mmanytt.se/ksp-oppnar-upp-bareknuckle-fight-for-leo-carmona-vs-nick-alinia-efter-kaoset/?fbclid=IwY2xjawR7j31leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBuczR0 bmV1ZjhaUGIwaGtCc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHqtYAsVJOjlJQvijSszrebk4pE0eTzmsMpgXF5zLMaa4 Yh7DrIx040Jeo2Kf_aem_libK1iqsk1KKKWPRl9Qv9w

Citat:
KSP öppnar upp bareknuckle-fight för Leo Carmona vs Nick Alinia efter kaoset

Citat:
Sveriges enda bare knuckle-organisation öppnar nu för Leo Carmona vs Nick Alinia efter kaosdebatten.

Citat:
Tror ni att Leo Carmona och Nick Alinia faktiskt kommer gå hela vägen till en bare knuckle-fight? Och vem hade varit favorit om matchen blev verklighet?

Jag personligen tror inte detta kommer bli av.

Det som kan komma är ett nej. Eller att båda tackar ja, men sedan kommer matchen i alla fall inte bli av p.g.a något plötsligt skett, så matchen måste skjutas upp och sedan kommer det aldrig bli av.

Denna match skulle bli stort, om den nu skulle bli av. Det hade blivit mycket intressant!

Vad tänker ni andra om detta?
Citera
Igår, 09:39
Medlem
Jag tror det är större risk för att Nick tackar nej! Inte för att jag tror att han faktiskt är rädd, utan nog mer att han inte ser poängen med det. Leo är för dum och har för stort självförtroende för att tacka nej.
Om de ska gå en fajt, så skulle det vara med ordentligt med skydd och inte bare knuckle.
Är de inte vana, så kan de båda slåss på ett sätt som kan skada motståndare ordentligt utan de är medvetna om vad som kan hända, samt själva vara dåliga på att skydda sig.
Jag lägger mina slantar på Nick, han är fajter och vet vad som gäller.
Leo är otränad och jag kan tänka mig att han är väl typiskt den typen som tränat 2 terminer Taekwondo i ungdomen och fortfarande kör med det. Leo svaga punkter är hans höga vikt och kycklingben. Ett par bra sparkar mot benen så han hamnar på mattan och har svårt att resa sig, så är matchen färdig.
Citera
Igår, 09:42
Medlem
Chilenska fettot kommer få duktigt med stryk, han är ju inte direkt i sitt livs form.
Citera
Igår, 09:45
Avslutad
Vet varken vem den ena eller andra är. Så måste vara någon typ av influenser boxning, historiskt brukar ju den som är tyngst och längst vinna i dessa fighter, spelar ingen roll om båda får ett fight camp på 6 månader, knappt att man hinner memorera och lära sig något annat än hur man knyter näven för att inte bryta fingrarna på sig själv.
Citera
Igår, 09:54
Medlem
Hade varit kul att se, Leo kunde knappt stå upp i 1 minut utan att behöva luta sig mot bordet så vattnet i glasen skvälpte som vid en tsunami.
Så så länge där inte finns ett bord i närheten för Leo så hade Nick bara kunnat gå runt i en cirkel i 2-3 minuter sen hade Leo varit på golvet med syrgastub och Nick över sig.
Citera
Igår, 10:01
Medlem
mr.demons avatar
Vore helt enormt korkat av Nick att ställa upp nåt sånt! Leo har förmodligen grav audhd. Och han är narcissist. Han skulle förmodligen mörda Nick om han förlorar. Hans ego skulle inte klara av det.
Citera
Igår, 10:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
https://www.mmanytt.se/ksp-oppnar-upp-bareknuckle-fight-for-leo-carmona-vs-nick-alinia-efter-kaoset/?fbclid=IwY2xjawR7j31leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBuczR0 bmV1ZjhaUGIwaGtCc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMD g5MgABHqtYAsVJOjlJQvijSszrebk4pE0eTzmsMpgXF5zLMaa4 Yh7DrIx040Jeo2Kf_aem_libK1iqsk1KKKWPRl9Qv9w

Jag personligen tror inte detta kommer bli av.

Det som kan komma är ett nej. Eller att båda tackar ja, men sedan kommer matchen i alla fall inte bli av p.g.a något plötsligt skett, så matchen måste skjutas upp och sedan kommer det aldrig bli av.

Denna match skulle bli stort, om den nu skulle bli av. Det hade blivit mycket intressant!

Vad tänker ni andra om detta?

Lite bakgrund om vilka personerna är och anledningen till varför de är så osams att de behöver ta till våld hade uppskattats.
Citera
Igår, 10:25
Medlem
Jag tror Nick skulle vara körd... om Leo får chansen att sätta sig på honom och fisa honom i ansiktet.
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Kakashi1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Lite bakgrund om vilka personerna är och anledningen till varför de är så osams att de behöver ta till våld hade uppskattats.

Googla är väl inte svårt?
Citera
Igår, 10:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kakashi1337
Googla är väl inte svårt?

Det tycker du man ska behöva göra för varenda tråd här på Flashback? Borde liksom vara bare minimum för att en tråd inte ska hamna i papperskorgen tänker jag. På två rader kunde man i artikeln läsa att det varit någon debatt mellan parterna, ingeting mer ingenting mindre. Varför skulle man som seriös debattör vilja möblera om sin motståndares ansikte, ska man behöva leta upp själva debatten också för att på något vänster försöka förstå varför de vill fightas?
Citera
Igår, 10:59
Medlem
kalkryggars avatar
Är helt ointresserad av att se detta. Jag hoppas att Nicke är mer vuxen än så här och tydligt säger att han satsar på att vinna i debatt och inte sånt pinsamt som att slåss.

Skulle Nicke gå med på detta så skulle jag tappa all respekt för honom.

Jag har otroligt svårt för idioter som kinesen och Chang Frick som ska hinta om våld hit å dit. Det tyder bara på låg självkänsla.

Jag upplever Nicke som en person med mycket självkänsla och då är sånt här trams bara uteslutet.
Citera
Igår, 11:42
Medlem
slagskotts avatar
Shit show, vet inte heller vilka de är men världen bombas av influencer, tiktok:are och skit men för enstaka så är det säkert bra
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in