2026-05-21, 12:41
Medlem
MisterPartyfucks avatar
Det hade varit kul om de hade färger på shortsen som i rocky filmerna. Carmona har sovjetiska shorts likt Ivan och Nick har som Rocky USA shorts.

Eller inoljade nakna med remmar av djurhud kring händerna likt ge gamla grekerna.
Citera
2026-05-21, 13:24
Avslutad
Leo behöver liksom bara magplaska som typ en Body Slam i Pokemon över den spinkige Nick och så är det över.
Citera
2026-05-21, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterPartyfuck
Det hade varit kul om de hade färger på shortsen som i rocky filmerna. Carmona har sovjetiska shorts likt Ivan och Nick har som Rocky USA shorts.

Eller inoljade nakna med remmar av djurhud kring händerna likt ge gamla grekerna.

Carmona skulle passa bättre i lederhosen.
Citera
2026-05-21, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThielSerDig
Leo behöver liksom bara magplaska som typ en Body Slam i Pokemon över den spinkige Nick och så är det över.

Helt klart. Förutsatt att han hinner ikapp honom.
Citera
2026-05-21, 14:06
Medlem
NyGammmmals avatar
Skulle troligtvis sluta som alla andra ”kändis” fighter, ett flåsande kramkalas där domarna ger segern till den med bäst ork och vilja.

Kinesen är ett chips fetto med kondition för en 1 min lång fight, Alina är en jävla hobbit som går i golvet av en halvmiss med noll erfarenhet.
Alina kommer bara kramas, springa ifrån kinesen och vinna på feghet och bättre kondition.

Ska dom två upp i en fight ska det vara med kniv för att ens bli lite intressant.
Citera
2026-05-21, 14:14
Medlem
WhiteNightFlights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NyGammmmal
Skulle troligtvis sluta som alla andra ”kändis” fighter, ett flåsande kramkalas där domarna ger segern till den med bäst ork och vilja.

Kinesen är ett chips fetto med kondition för en 1 min lång fight, Alina är en jävla hobbit som går i golvet av en halvmiss med noll erfarenhet.
Alina kommer bara kramas, springa ifrån kinesen och vinna på feghet och bättre kondition.

Ska dom två upp i en fight ska det vara med kniv för att ens bli lite intressant.

Nick har trots allt tränat och tävlat i BJJ i flera år, jag tror han har blått bälte.
Kinesen skulle åka på storstryk på några sekunder.
Citera
2026-05-21, 14:33
Medlem
NyGammmmals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhiteNightFlight
Nick har trots allt tränat och tävlat i BJJ i flera år, jag tror han har blått bälte.
Kinesen skulle åka på storstryk på några sekunder.

Kanske men Alina är ju fan rädd för sin egen skugga och det är en jävla skillnad på BJJ och bareknuckle.
Något måste ju dessutom fet kinesen lyckats lära sig på kåken också.

När man snackar så mycket som dessa tomtar gör så brukar det inte vara mycket mer än just snack
Citera
2026-05-21, 15:12
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Det är väl bara för Leo att sätta sig på pygmén Nick Alinia, det kommer inte ens blir roligt att kolla på!
Citera
2026-05-21, 17:06
Medlem
Brottargalnings avatar
Helt jävla ointressant.

Två pajasar om inte borde få någon mer uppmärksamhet överhuvudtaget.
Citera
2026-05-21, 18:48
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Chilenska fettot kommer få duktigt med stryk, han är ju inte direkt i sitt livs form.

Inte direkt så svårt att träffa Nicks Iran näsa! Den där näsan lurar ingen
Citera
2026-05-21, 20:11
Medlem
Eurodiscos avatar
Nej det kommer inte att hända Nick Alinia har ju sagt att han inte vill ha något med Leo att göra.
Citera
2026-05-21, 20:26
Medlem
ludexSums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Jag personligen tror inte detta kommer bli av.

Vad tänker ni andra om detta?

Aldo Colliander har utmanat IF-Carmona och IF-Carmona har svarat att han ställer upp om det blir utan skydd och handskar. Det är en match jag hellre hade sett.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in