Invandrarna rent generellt är en del av Sverige och dess samhälle. Varför ser du dina medmänniskor till medborgare som bidrar till det offentliga och välfärden via arbeten, skatt och annat som ett hot? Du är lurad av nazister som har en hatagenda, och den handlar allt annat än om att värna om Sverige och dess värderingar.
Lite aldrig på fascister/nazister. Större falska människor och lögnare har jag aldrig skådat. Kostymnissarna har ett polerat yttre och talförmåga/bra på retorik som kan framstå förtroendeingivande (och lura oss då det ofta är lögner och propaganda dom försöker sälja) men insidan och det vi ser ske har en helt annan historia.
Citat:
Ursprungligen postat av
bl-gr-n
A:
Du har inget emot att V(pk) partitoppar ska slippa betala Vs partiskatt och kunna förlusta sig miljon årslön som som tar en arbetare åratals arbete att få ihop?
Vad tycker du om MP och S partieliter som har månadslön motsvarande en arbetares årslön?
B: Inte rasist men...
Varför tar du upp V och S när det gäller alla högerpartier med? V är väl det enda partiet som donerar till partiskatt även om det inte gäller exakt alla, så dom är det sämsta exemplet du kan ta, då V framstår som det bästa partiet i denna fråga, man lever som man lär(iaf 99,9% då, partitopparna har väl en viktig roll) - jämställdhet och solidaritet. Vilket ger pluspoäng till partiet i mina ögon.
Givetvis tycker jag att politikernas lön är överdrivna och inte realistiska, en bra politiker bör kosta, kanske inte så här mycket men men.