2026-05-17, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
I vad sitter modet att hugga någon med yxa? Själv uppskattar jag kunna röra mig fritt utan dårar som viftar med yxor eller andra vassa föremål.

Jag tycker att detta ger väl lite balans i det hela, när det inte bara är vi i väst som kan räkna med att vi kan få en kniv i oss bara sådär pga någon mena har blivit sur för att de inte fått stanna här med all-inclusive resten av livet via deras asylansökan.
Där emot så är ju detta ett fullkomligt slöseri och väldigt ogenomtänkt att försöka ta död på någon random lowlife från mellanöstern och få 15 års fängelse för att man försökt att ta död på någon bidragstagare som ändå kommer att vara kvar och som UK ändå inte tänker att utvisa.
Citera
2026-05-17, 14:58
Medlem
kyrkstockens avatar
HÄr är glasögonen https://www.facebook.com/reel/1307069738063011 (indikerar utvecklingsstörning)
Citera
2026-05-17, 15:13
Medlem
Underbart, låt raketforskaren ruttna i fängelse. Hjärntvättad av propaganda. Terrorattacker ska ha högsta möjliga straff!
Senast redigerad av Lofiboy 2026-05-17 kl. 15:19.
Citera
2026-05-17, 17:50
Medlem
Trakessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Oj, hon ser ut som en ung sinead o'connor.
Man blir ju nyfiken kring vad som ledde till det agerandet? Bara galenskap eller hämnd?
Som ung hade Sinead o’Connor hår. Att hon rakade av det var för att pressen skrev mer om hennes hår än hennes texter.
Citera
2026-05-17, 17:56
Medlem
Nästan 20 år i fängelse för mordförsök.

Ska bli intressant att se hur mycket den där som stack ner en snubbe för att han påstod att det handlade om en rasist kommer att få. Snuten såg till att handfängsla den där så kallade rasisten som dog.
Citera
2026-05-21, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Jag har inte påstått något din efterblivna horunge..
Jag är varken efterbliven eller en horunge, så visar lite hur dålig din slutledningsförmåga är, så gå tillbaka till det löpandebandet nu och låt oss vuxna få diskutera utan distraktion från er barn
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in