2026-05-16, 21:43
Medlem
Zaedrewss avatar
Detta är bara ett exempel från UK. I dagarna har åtal väckts i fallet Henry Nowak.

Citat:
Student stabbed with 21cm knife, murder trial told
https://www.bbc.com/news/articles/cy8257elr81o

För liksom sammanfatta det. En 18-åring engelsk snubbe på väg hem från krogen. Blir attackerad och mördad av en invandrare. Det anmärkningsvärda i detta. är att han dog i handfängsel. Mördaren skrek rasist och den engelska polisen först på plats handfängslande en döende yngling. Det var liksom som ordet rasist trumfade att jag håller fan på att dö!

Nu utifrån rättsläkare. Hade 18-åringen dött ändå. Men sett till hur polisen agerar. Det var alltså värre i deras ögon detta med att det var en rasist än att personen fucking dör?

Bara ett exempel på hur sjukt det är i UK. Enligt min mening?
Citera
2026-05-16, 21:47
Medlem
Varför har du frågetecken efter "mening"?
Citera
2026-05-16, 21:49
Medlem
pn222jws avatar
Det kan nog tyvärr urarta till pogromliknande konfrontationer i förorter som polisen inte kommer att kunna stoppa (nära framtid).
Citera
2026-05-16, 21:49
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BetterStories
Varför har du frågetecken efter "mening"?

För det är ett diskussionsforum... Vad i helvete.
Citera
2026-05-16, 21:50
Avstängd
tutankhumans avatar
Det finns bara två alternativ för engelsmännen: 1) Att själva gå under, 2) Begå etnisk rensning.
Citera
2026-05-16, 21:53
Medlem
Ribban för nivån av galenskap höjs hela tiden. Reform UK är väl början på svaret till vad som sker när pendeln svänger åt andra hållet.

Men det beskrivna beteendet är ju inte annat är fullständigt absurt, som en skev sketch.
Citera
2026-05-16, 21:57
Medlem
Killgissning. Engelsmännen reagerar på avigsidorna av invandringen på ett helt annat sätt än vi svenskar. Plus givetvis andra missförhållanden i kungadömet.
Reform UK är på frammarsch och verkar ha tagit både Labour och Torys med överraskning. Funderar på om det här vanliga kamratliga mötet på den lokala puben (free of speech) skyndar på utvecklingen.
Citera
2026-05-16, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Detta är bara ett exempel från UK. I dagarna har åtal väckts i fallet Henry Nowak.

För liksom sammanfatta det. En 18-åring engelsk snubbe på väg hem från krogen. Blir attackerad och mördad av en invandrare. Det anmärkningsvärda i detta. är att han dog i handfängsel. Mördaren skrek rasist och den engelska polisen först på plats handfängslande en döende yngling. Det var liksom som ordet rasist trumfade att jag håller fan på att dö!

Nu utifrån rättsläkare. Hade 18-åringen dött ändå. Men sett till hur polisen agerar. Det var alltså värre i deras ögon detta med att det var en rasist än att personen fucking dör?

england är slut som land.de fängslar folk som skrivit tweets av fel karaktär varenda dag där polisen går hem till folk ofta mitt i natten och hämtar dom som i gamla sovjet om de skrivit sanningen om vissa saker.

regeringen har dessutom försökt införa 15minuters städer där folk inte ska få röra sig fritt som de vill utan att få böter men folk är så rasande så de har monterat ner de nya kamerorna från vägarna i så stor skala att de fick stoppa just det just nu iallafall

Svensken däremot har lågt iq och betalar allt med kort och swish och sväljer duktigt så man låter regeringen montera upp kameror överallt nu och tycker det är bra.
Senast redigerad av Blatteman 2026-05-16 kl. 22:17.
Citera
2026-05-16, 22:07
Avstängd
tutankhumans avatar
England är inte slut så länge det finns engelsmän kvar. Vad som nu händer är att mångkulturen går in i en repressivare fas, ty folkutbytet måste genomföras. Detta kommer att ske i Sverige också, antagligen. Och Tyskland, där AfS mycket väl kan bli förbjudet.

Importen (svartmusk) skyddas redan av makten och vita blir mer och mer fritt villebråd. Så ja, det kommer att bli ytterst dystopiskt och blodigt.

Men allt är inte över än.

Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
england är slut som land.de fängslar folk som skrivit tweets av fel karaktär varenda dag där polisen går hem till folk ofta mitt i natten och hämtar dom som i gamla sovjet.

regeringen har dessutom försökt införa 15minuters städer där folk inte ska få röra sig fritt som de vill men folk är så rasande så de har monterat ner de nya kamerorna från vägarna i så stor skala att de fick stoppa just det.

Svensken däremot har lågt iq så de låter regeringen montera upp kameror överallt nu och tycker det är bra.
Citera
2026-05-16, 22:09
Medlem
Så går det med en regering som är fega kräk
Citera
2026-05-16, 22:10
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blatteman
england är slut som land.de fängslar folk som skrivit tweets av fel karaktär varenda dag där polisen går hem till folk ofta mitt i natten och hämtar dom som i gamla sovjet om de skrivit sanningen om vissa saker.

regeringen har dessutom försökt införa 15minuters städer där folk inte ska få röra sig fritt som de vill utan att få böter men folk är så rasande så de har monterat ner de nya kamerorna från vägarna i så stor skala att de fick stoppa just det just nu iallafall

Svensken däremot har lågt iq så de låter regeringen montera upp kameror överallt nu och tycker det är bra.

+1. Vi klagar inte ens. Om du klagar är du peddo eller gängkriminell. Jag äskar inte detta nya samhällsklimat. Så ennligt min mening. Fan klaga högt! Det högsta du bara kan! Så detta som hände i UK inte kommer hända i Svedala. Svenska poliser ska fan bli under kontroll. Om du gör något fel som svensk polis. Himlen kommer regna över dig.
Citera
2026-05-16, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews

Det enda som kan rädda England är en revolution.
Annars är det helt kört.
Folk vill ha det likadant i Sverige som röstar på vänstern... Jag förstår det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in