https://www.youtube.com/watch?v=hx8p9CvEqNQ
Bra tal av Rupert lowe, om migranterna och kostnaderna, hemska brott, pakistanska våldtäktsgäng det självklara att har man begått brott i landet ska man deporteras punkt slut och det är deras problem vad som händer med dem i deras land när de suttit i fängelse. (Egentligen vore det rätta att avrätta dessa paki-våldtäkts och heroinlangar-råttor som gjort tusentals småtjejer beroende av heroin och våldtagit dem och ibland mördat)
Har man kommit in olagligt ska man arresteras och skickas hem, inga konstigheter, helt självklart!
Vi behöver en motsvarande Rupert Lowe och restore Britain i Sverige med - är det AFS som måste in? ÖP verkar gå bra men har vissa saker jag ryggar ifrån för mycket av, men skulle trots det inte ha något emot att Allard satte några korrupta horlitiker på plats som verkligen förrått vårt land.
Utöver rösta måste folk protestera mer och visa att politikerna inte kan syssla med det djävulska förräderiet som dom gör mot oss och vårt land!? Som i England, har det ju varit några stora fresliga protester nu som visar ändå att folkviljan är stor att stoppa båtarna och starta massdeporteringarna.
Han lyfter frågor som kostnaderna för de tusentals migranter inklusive illegala sådana på hotell som såklart mörkas där, och antagligen precis som här då politiken i Sverige och en rad länder i Europa med flera ställen är av samma köpta, korrupta, förrädiska sort...
Hade röstat restore Britain utan tvekan om jag bodde där.
Jag undrar vad det står i den där 100sidors-planen. Den ska jag nog läsa, kan vara applicerbart på Sverige med.