Citat:
Ursprungligen postat av
ThaliaElise
Menar du att din morbror aldrig haft en kvinna för att han har tagit hand om dig? Jag tycker det låter osannolikt att det skulle vara det enda som har hindrat honom från att skaffa en relation. Förmodligen finns det även andra saker som ligger bakom att han är och har varit själv.
Om han nu har tagit hand om dig och du är tacksam för det, så har du väl nu ett utmärkt tillfälle att ge tillbaka och ta hand om honom nu när han är gammal?
Missförstå mig rätt. Jag är enormt tacksam. Det var bara nu när jag såg den här videon som jag kom att tänka på att jag aldrig sett min morbror i en romantisk relation med en kvinna.
Jag tror egentligen inte att det beror på mig, men samtidigt ser jag ju hur enormt mycket han ställt upp. Det är ju inte bara gentemot mig... utan han har ju verkligen försakat sig själv och även gett mina kusiner en jäkla massa kärlek och omtanke.
Min ångest kommer ifrån att jag känner att det nog är jag som ligger till grund då mina kusiner är 10 år eller mer yngre. Vore det inte för mig gissar oc tror jag att han ade aft ett lite mer normalt liv.
Han är ju verkligen ingen kuf heller ska sägas, utan han är hyfsat snygg. Han ser ut som en lite äldre Brad Pitt medans jag mest ser ut som Leonardo DiCaprio. Så jag har ju haft en hel del fördelar kan man säga. Det är inte alla som dejtat Jessica Alba. Men jag får likförbannat ångest...