Citat:
Ursprungligen postat av
xowodim
Äcklig han är. Jävla norsktorsk.
Han får mumsa så jävla mycket fjällfitta så du anar inte.
Är det någon gång grabben ska kliva fram så är det nu. Han har gjort mycket bra, men han är inte Agüero. Än.
Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
Lär bli pølse i lompe för Håland och gänget. Dvs förlust och pannkaka.
Kanskje, kanskje ikke.