2026-05-19, 21:16
  #181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Blir han uttagen för Frankrike? 🤔
De har redan tagit ut vet inte om han var med
Citera
2026-05-19, 21:17
  #182
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
De har redan tagit ut vet inte om han var med
Tack kollade upp tyvärr inte däremot ser jag att förbundskansler Mbappe har fått bort Camavinga från truppen.
Citera
2026-05-19, 21:21
  #183
Medlem
Patrik2108s avatar
Vem håller Liverpoolanhängare på i kväll? Manchester City?
Citera
2026-05-19, 21:22
  #184
Medlem
Hunden007s avatar
Ligan ser ut att avgöras ikväll medans även nedflyttningsstriden avgörs då Chelsea är alergiska mot vinna.
Citera
2026-05-19, 21:23
  #185
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Surt att vi inte har den saften här.

Skönt för honom och resten av laget att kunna fokusera på CL-finalen om det här står sig.



En annan som definitivt också sitter med staken i hand lär ju vara Malajen.

Man City behöver vinna. Alltså göra minst två mål nu.
Citera
2026-05-19, 21:24
  #186
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Hahaha kvällens kommentar!

45 min från guld nu.
Citera
2026-05-19, 21:26
  #187
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Man City behöver vinna. Alltså göra minst två mål nu.

Jag vet. Och det lär väl vara norsken som gör dem. Sitter säkert och mumsar pinnekjøtt i detta nu, allt för att komma i stämning.
Citera
2026-05-19, 21:29
  #188
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
45 min från guld nu.

Känns lite småpirrigt redan nu Tror nog Bournemouth tar det här, hade en bra känsla inför den här matchen med tanke på deras obesegrade svit sedan 3 januari.
Citera
2026-05-19, 21:30
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag vet. Och det lär väl vara norsken som gör dem. Sitter säkert och mumsar pinnekjøtt i detta nu, allt för att komma i stämning.


Äcklig han är. Jävla norsktorsk.
Citera
2026-05-19, 21:31
  #190
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag vet. Och det lär väl vara norsken som gör dem. Sitter säkert och mumsar pinnekjøtt i detta nu, allt för att komma i stämning.

Lär bli pølse i lompe för Håland och gänget. Dvs förlust och pannkaka.
Citera
2026-05-19, 21:33
  #191
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Äcklig han är. Jävla norsktorsk.

Han får mumsa så jävla mycket fjällfitta så du anar inte.

Är det någon gång grabben ska kliva fram så är det nu. Han har gjort mycket bra, men han är inte Agüero. Än.

Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Lär bli pølse i lompe för Håland och gänget. Dvs förlust och pannkaka.

Kanskje, kanskje ikke.
Citera
2026-05-19, 21:33
  #192
Medlem
Kommer Man City gå all in nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in