2026-05-19, 21:09
  #169
Medlem
jontepsgs avatar
Daaamn vilket mål. Hela världen firar.
Citera
2026-05-19, 21:10
  #170
Medlem
zlikyrs avatar
Härligt Bournemouth!
Citera
2026-05-19, 21:10
  #171
Medlem
srsbizs avatar
Vilket avslut
Citera
2026-05-19, 21:10
  #172
Medlem
HycklarSveriges avatar
Snyggt mål! Kom igen nu körsbären!
Citera
2026-05-19, 21:10
  #173
Medlem
skogsburkans avatar
Blir han uttagen för Frankrike? 🤔
Citera
2026-05-19, 21:11
  #174
Medlem
NoTruces avatar
Arsenal 45 minuter från titeln. Tror ni Göken sitter framför 168-tummaren och chuggar Monster i detta nu?
Citera
2026-05-19, 21:11
  #175
Medlem
Arsenal en dryg halvlek från att bli mästare.
Citera
2026-05-19, 21:12
  #176
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Bournemouth är riktigt bra denna säsongen.

Endast Arsenal som spöat dom 2026, så det känns inte mer än rätt att dom skulle "vinna titeln" åt Arsenal ikväll. 🙄
Citera
2026-05-19, 21:13
  #177
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Arsenal 45 minuter från titeln. Tror ni Göken sitter framför 168-tummaren och chuggar Monster i detta nu?

Garvböl men han kör för bövelen koffeinfri Carabao med någon god frukt smak.
Citera
2026-05-19, 21:14
  #178
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Arsenal 45 minuter från titeln. Tror ni Göken sitter framför 168-tummaren och chuggar Monster i detta nu?

Nej, han surfar Only fans enligt källor.
Citera
2026-05-19, 21:15
  #179
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Garvböl men han kör för bövelen koffeinfri Carabao med någon god frukt smak.

Surt att vi inte har den saften här.

Skönt för honom och resten av laget att kunna fokusera på CL-finalen om det här står sig.

Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Nej, han surfar Only fans enligt källor.

En annan som definitivt också sitter med staken i hand lär ju vara Malajen.
Citera
2026-05-19, 21:16
  #180
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Endast Arsenal som spöat dom 2026, så det känns inte mer än rätt att dom skulle "vinna titeln" åt Arsenal ikväll. 🙄
Semenyo defekten. Dom har inte förlorat en match sen han lämnade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in