Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
Garvböl men han kör för bövelen koffeinfri Carabao med någon god frukt smak.
Surt att vi inte har den saften här.
Skönt för honom och resten av laget att kunna fokusera på CL-finalen om det här står sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
xowodim
Nej, han surfar Only fans enligt källor.
En annan som definitivt också sitter med staken i hand lär ju vara Malajen.