2026-05-13, 13:28
Bannlyst
Danskjävlarna. De försökte att förstöra det svenska fotbollslandslaget. Sedan är de feta och fula också.
Citera
2026-05-13, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RomernasKung
Det är inte enbart SvenneBanan som har folk som ogillas utan det förekommer över hela världen. Ibland är ogillandet starkt, ibland svagt och ibland befogat, ibland obefogat eller överdrivet. Ogillandet av MENA, somalier mm är högst befogat. Om dessa i teorin skulle försvinna så kommer det såklart gnällas på någon annan grupp. Frågan är i hur stor omfattning. Romerna finns alltid i gluggen. Kanske sydeuropéer, öststatare mm. Dock finns inte fog för att ogilla dessa i lika stor omfattning.

TS försöker insinuera att MENA folk egentligen inte är ett problem och att SvenneBanan ogillar dem bara för att det är på något mode eller liknande. Så är inte fallet. MENA-muslimer är ett gigantiskt problem i hela väst.

Jag kan rätta dig omgående!
Försöker inte alls påtala att MENA ej skulle vara ett problem.

Jag anser att Mena är det största hotet mot hela väst!

Edit:
Anledningen till att jag valde att lyfta MENA i trådstarten beror på det enkla att jag misstänkte starkt att det är den mest svskydda ” gruppen” i det svenska samhället just nu.
Därav undra jag vilken som skulle bli nästa hatade grupp om MENA försvann.
Senast redigerad av ClaesDrutt 2026-05-13 kl. 13:38.
Citera
2026-05-13, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 100knutarsbacke
Skåningarna från skåneland. (med all rätt)
https://www.flashback.org/t3719866

Dessa rapsnazister har infiltrerat och förstört hela landet.

På vilket sätt då?
Citera
2026-05-13, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Skulle tippa romerna. Tycker inte dom ska vara här. Jag har sett tillräckligt med bevis för att tycka det.
Jag har försvarat alla dessa minoriteter en gång i tiden men det är svårt och försvara folk som ständigt bevisar att dom inte ska vara här.

Egentligen ska ju ingen vara här förutom svenskarna men är man här för att förändra Sverige, leva på bidrag, brott, eller flytt från krig då ska man hem igen.

Efter det så är det väl juggarna, dom ställde till ett helvete i Sverige på 90 talet.
Nu för tiden är ju många en del av samhället men många av dom borde flytta tillbaka.

Efter det så tycker jag ingen mer.
Asiater som en del är rasister mot, är ju skötsamma. Dom tvingar inte på Sverige och svenskarna sin kultur/religion, dom är sällan kriminella och dom jobbar här. När man träffar på dom så är dom alltid så trevliga.

Jag själv kan inte förstå hur man kan vara rasistisk mot asiater , då dom precis som du säger inte försöker tvinga på sin kultur på Sverige.
Man hör väldigt sällan att asiater ställer till med problem utan sköter sig oftast själva.

Däremot kan jag störa mig på kineser då jag befinner mig på resande fot.
Sjukt jobbigt folk att ha och göra med på diverse resmål.
Men jag hatar dom inte.
Citera
2026-05-13, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olikasmakeravbajs
Danskjävlarna. De försökte att förstöra det svenska fotbollslandslaget. Sedan är de feta och fula också.

Men smörebröd åh dansk pilsner är jävligt gott 😉
Citera
2026-05-13, 13:47
Medlem
Sd går väl tillbaka att hata HBTQ+ fast det har de ju aldrig slutat med, Sd måste har en grupp människor att hata annars finns det ingen anledning för Sd att överhuvudtaget finnas till, det måste finnas ett vi och dem i det partiet!
Citera
2026-05-13, 13:54
Medlem
GertBennys avatar
Jag tror så kallade WT:n och Incels hade blivit hatade mer och mer. Dessa är ju hatbjekt här på FB, fast snäppet under kvinnor, negrer och araber. Märkligt då antagligen hälften av alla medlemmar, i alla fall de aktivaste - antagligen kvalat in under både Incel och WT epitetet.
Citera
2026-05-13, 14:00
Medlem
kyrkstockens avatar
cyklister i tajts

tydligen var cyklister ett slagträ i något val i polen. Var väl ca 10 år sedan nu
Citera
2026-05-13, 14:09
Medlem
StormuftinMagdas avatar
Etniska svenskar vill man piska upp hatet mot.
I skolböcker, i media och på film så programmer man alla världens människor att hata vita.
Vita utmålas som förtryckare, privilegierade, onda, människor skolas att vita bör anses som rättslösa.
Man vill även att vita människor som grupp skall tvivla och kritisera sin egen grupp.
Konsekvent så dör vår civilisation och våra hemländer, vilket är den högsta prioriteten bland makthavarna.
Tror ni mig inte så fundera över vad som prioriteras i våra samhällen och vad som står i småhattarnas nyhetsblaskor varje dag.
Citera
2026-05-13, 14:13
Medlem
Journalister.
Citera
2026-05-13, 14:27
Medlem
orco2s avatar
Om vi kastar ut alla som har föräldrar födda i annat land då finns ju inga att klaga på
Citera
2026-05-13, 14:41
Medlem
Jag är rätt säker att nästa grupp är Indier och Pakistanier.

Alla kör på oförsäkrade mopeder och levererar foodora. I delar av vissa städer med stor fordonsindustri är varannan butik indisk speceributik. De kör som krattor, maten de lagar förpestar hela trapphus och männen tror att de är Guds skapelse till svenska kvinnor. De använder sällan deo och duschar sällan. Jag känner flera och de är dessutom väldigt säkra på sina hemländers överlägsenhet. De älskar att klaga på Sverige: för kallt, för ensamt, för mörkt, för många regler, för långa väntetider att få vård - i Indien kan jag köpa antibiotika över disk för 5 kronor osv. De upplevs som arroganta och har noll normalt tänk.

Än så länge umgås de mest med sig själva men snart kommer de börja beblanda sig med övriga befolkningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in