2026-05-13, 09:16
Avslutad
Hur vi svenskar blir smartare, det är via musiken eller att vara farlig som indvid,

Det är så jag blev smartare som yngre, är inte helt svensk, men bott i en svensk familj. Många svenskar är stela i livet men behöver bättra sig bättre.

Lyssna på hiphop är ett exempel, https://www.youtube.com/watch?v=CgiX53hjAPc&list=RDCgiX53hjAPc varje dag, lär er dansa och gå till nattklubbarna.

Hiphop och djungel gör en smartare även som vithyad, känn er in i musiken så blir ni finare med tiden och kan komma ut ur hemmet, det sociala är viktigt, särskilt att träffa folk.

Och bli mer social och komma till nattklubbarna, osv. Några fler som gillar hiphop trots att de är svenskar eller vita?

Det är mycket man behöver lära sig som svensk, självförsvar och annat för att försvara sina åsikter, kravmaga/kickboxing/mma är bra, gillar man sitt liv så lever man längre.

Sedan kan du gilla livet, helt plötsligt är du stark och kan slippa en del psykiska problem =)

Vad för råd har ni om att lyckas som svensk i nya Sverige? Som det kommer fler invandrare av hela tiden, oavsett SD i regering eller inte.
Citera
2026-05-13, 09:22
Medlem
Fantastiskt bra trådstart.
Alla får ta och äta falukorv vilket är en svensk paradrätt. Gärna med senap och tomat bakad i ugn.
Man kan lära sig att göra kullerbyttor så man kan imponera runt majstången.
Dansa grodorna är ett måste men det tror jag alla kan redan.
Gå i skolan är bra därefter gå lite mer skola för att kunna hitta ett bra jobb så man kan köpa bra airpods.
Man kan också kontakta släktingar som man kan öva brottning med. Det gör en svettig och stark.
Sen vet jag inget mer.
Citera
2026-05-13, 09:43
Medlem
TheJesuits avatar
Helt obegriplig trådstart. Tänd av och försök lite senare.
Citera
2026-05-13, 09:48
Medlem
grungewhores avatar
Jag tror vad haschtomten vill säga är att i dennes värld är våldskapital och att prata över andras musik en slags talang som gör att man klarar sig bättre, vilket skulle bevisas av att, enligt TS, svarta gör detta i högre utsträckning än vita.

Låt mig då påminna om att Eminem säljer mer skivor än de flesta svarta artister i samma genre. Värt att nämna är förstås att alla vita dödsnazister i USA som mördar svarta hejdlöst är i siffror en piss i Mississippi i jämförelse med black on black crime.

Kanske det helt enkelt är smartare att gå i skolan, skaffa ett jobb, ta hand om sin hälsa, skaffa familj och ha bred kultur som hobby. Det tycks som att den grupp människor som väljer detta både lever längre och är lyckligare.
Citera
2026-05-13, 09:52
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Purplepink
Vad för råd har ni om att lyckas som svensk i nya Sverige? Som det kommer fler invandrare av hela tiden, oavsett SD i regering eller inte.

Mitt blir att inte lyssna på dig. Ge fan i att springa på nattklubbar och hålla sig i skolan. Samla sig i svenska grupper och hålla gemenskap (för att bli trygga mot det du pratar om).

Däremot så anser jag att alla svenskar ska börja träna kampsport från och med att de är ca 6 år. Samtidigt som vissa invandrargrupper ska förbjudas att träna kampsport. Muslimer exempelvis bör förbjudas det eftersom de lever efter en religion som går ut på att störta vår demokrati.

Att lyssna på musik tror jag är bra. Dock så måste man nog inte lyssna på hip hop eller det du länkade (som absolut inte är hip hop).

Klassisk musik tror jag mer kan förknippas med "smarthet" av olika själ.

Kan du nämna någon svart i Sverige som är speciellt smart?
Citera
2026-05-13, 13:00
Medlem
Det ärr bevisat att dans och musik hjälper till med barns utveckling,
men på nattklubbar kan det bli negativ påverkan från "ångor"

Buggdans till rockmusik (inte mes dansbandsmusik) är mycket bättre även för social utveckling med motsatta könet. Vid sådan dans kan man inte vara omtöcknad för då hinner man inte med.
Citera
2026-05-13, 15:46
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunkan531
Det ärr bevisat att dans och musik hjälper till med barns utveckling,
men på nattklubbar kan det bli negativ påverkan från "ångor"

Buggdans till rockmusik (inte mes dansbandsmusik) är mycket bättre även för social utveckling med motsatta könet. Vid sådan dans kan man inte vara omtöcknad för då hinner man inte med.

Har du några passande rocklåtar till mitt buggande?
Citera
2026-05-13, 16:29
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminatore
Fantastiskt bra trådstart.
Alla får ta och äta falukorv vilket är en svensk paradrätt. Gärna med senap och tomat bakad i ugn.
Man kan lära sig att göra kullerbyttor så man kan imponera runt majstången.
Dansa grodorna är ett måste men det tror jag alla kan redan.
Gå i skolan är bra därefter gå lite mer skola för att kunna hitta ett bra jobb så man kan köpa bra airpods.
Man kan också kontakta släktingar som man kan öva brottning med. Det gör en svettig och stark.
Sen vet jag inget mer.

TACK för dagens skratt, nu känns mina blöta fötter redan mindre sura. Heder och ära ät dig, oh Upplysare! 😄😄🙂😄
Citera
2026-05-13, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
TACK för dagens skratt, nu känns mina blöta fötter redan mindre sura. Heder och ära ät dig, oh Upplysare! 😄😄🙂😄

Tack för dessa fina ord. Jag samlade det mesta ur min kunskapsbank som nu är tommare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in