Hej!
Jag vaknade trött idag och orkar verkligen inte göra något, så jag ligger bara kvar i sängen med laptopen. Sov dåligt i natt och känner mig helt urlakad. Orkar inte gå ut eller göra något annat heller.
Har ni några tips på hur man kan få tillbaka lite energi när man känner sig såhär? Eller är det bara att vila som gäller?
Hej!
Jag vaknade trött idag och orkar verkligen inte göra något, så jag ligger bara kvar i sängen med laptopen. Sov dåligt i natt och känner mig helt urlakad. Orkar inte gå ut eller göra något annat heller.
Har ni några tips på hur man kan få tillbaka lite energi när man känner sig såhär? Eller är det bara att vila som gäller?
Tacksam för svar!
Sådana dagar har alla... Beställ en pizza och på med Populära Problem på SVT Play.. Sen en långdusch och godnatt.
Ja, vissa dagar är man aktiv som en iller på tjack men det kompenseras sedan av 3 dagar som man inte ens orkar klä på sig. Lite ojämnt emellanåt.
Lovar en själv att i morgon, då jävlar stänger jag datorn kl 08:30 och går ut.... Jo tjena. Sitter hela dagen ändå, vilar i soffan... Vädret är ju sådär inte så bra. Kanske det påverkar en aning.