Ja, men vet inte om jag riktigt kan tycka synd om henne ändå 😕
Man är ung och äventyrlig. Kanske på resa fr landet. Är man ung tonåring el funk nedsatt så tycker jag synd om, men äldre får fasiken skylla sig själva
Jag gissar att tåget redan var missat och att nästa gick först om flera timmar. Frågan var nog heller inte så rak som ”ska’ru med hem och dricka te?” Troligare att han inledde med lite småprat, och att det var kyligt ute, och när han märkte att kvinnan frös så sa han att han bodde i närheten och att hon kunde vänta där. Och att han bjuder på te.
Är det du som är främlingen?😁 Jo så kan det gått till. Lockade kanske m spel el droger sprit el dyl. Sen kanske han var söt. Å hon kanske var ovan vid uppvaktning
Att Svenska kvinnor är så här naiva och snudd på utvecklingsstörda förklarar hur de kan fortsätta rösta vänsterextremt efter de precis våldtagit samhället.
Jag tycker inte ett dugg synd om dessa kvinnor längre. De är så tappade att man slutat bry sig emotionellt.
Man är ung och äventyrlig. Kanske på resa fr landet. Är man ung tonåring el funk nedsatt så tycker jag synd om, men äldre får fasiken skylla sig själva
Med hur det ser ut i dagens Sverige så borde folk vara mer försiktig. Det är nåt som inte stämmer med historien. Vem i helvete lockas av te i synnerhet när man står å väntar på sitt tåg 😳
Man blir bjuden på te, en vanlig dryck som också har ro och lugn ingraverat i sin essens, är hel och fin i kroppen. Och det slutar med att man måste hoppa sju meter och skada sig livshotande för att över huvud taget kunna lämna platsen.
Att Svenska kvinnor är så här naiva och snudd på utvecklingsstörda förklarar hur de kan fortsätta rösta vänsterextremt efter de precis våldtagit samhället.
Jag tycker inte ett dugg synd om dessa kvinnor längre. De är så tappade att man slutat bry sig emotionellt.
Helt rätt! Vi ska rösta på människor som dig, dvs helt empatistörda. Det låter jävligt tryggt! Har du läst förundersökningen? Vet du exakt hur det gick till? Har du gått i alla människors skor? Nej? Då kanske du ska hålla KÄFTEN. Tönt.
Bodde snubben i en flervåningsvilla eller? Hör man folk vråla, gapa och skrika plus tumult med diverse "JAG SKA DRÄPA DIG" hos grannen så ringer man snuten och bankar på grannens dörr medan man ropar högt "Vad fan är det som händer där inne?! Polisen är på väg!" för att försöka avbryta våldet. Att det förekommit upprepade gånger tyder på motsatsen.
Kanske folk som bor i sämre områden är luttrade till sådana saker och skiter i vilket?
Men herregud..
Personen i fråga är en trans, dvs psykiskt störd!
Således är det inte ett jävla dugg konstigt att hen följer med en uppenbart farlig person hem..