2026-05-11, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Det här lyckades jag prompta fram som svar på din text, när jag bad den skriva lite kort som en obstinat och ordfattig tonåring:
Okej, så AI:n ba kopierar typ allt den läst, och om det är massa tråkiga lagtexter så blir det också tråkigt. Den fattar inte att det kan vara drygt att läsa, den bara spottar ut sånt den sett. Det blir liksom samma gamla sega stil hela tiden. Så ja, det är lite problem för den gör inte nåt nytt eller roligare om den inte fått se det innan.
HA HA HA HA!
Vilket bevisar att en majoritet på Flashbach är AI-robotar?
Du har missuppfattat topic, helt klart... eller så förstår du inte eller spelar dum. Take a pick. 😁
Citera
2026-05-11, 11:41
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dick-Jerker
😁 AI verkar vara ett trigger-ord för dig... du kanske har AIDS (AI Derangement Syndrome)😉

Vi tar det igen...

Kom igen nerdnerd... bumpa tråden igen och visa att du inte kan förstå skriven text! 🤡
Gnälla på inbillade AI-genererade inlägg har ju du gjort till en specialitet t ex här:

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=453680&threadid=3717 498

Bra om någon Mod tar tag i detta forumförstörande otyg, imho. Håll dig till Topic så slipper du raderingar. RP:a om du menar att det skett ett regelbrott.
Citera
2026-05-11, 12:15
Medlem
Citat:
Gnälla på inbillade AI-genererade inlägg har ju du gjort till en specialitet t ex här:

https://www.flashback.org/find_posts_by_user.php?userid=453680&threadid=3717 498

Bra om någon Mod tar tag i detta forumförstörande otyg, imho. Håll dig till Topic så slipper du raderingar. RP:a om du menar att det skett ett regelbrott.
Tackar tackar... jag visste att du inte skulle kunna låta bli att bumpa... 😁
Återigen visar du på total avsaknad av läsförståelse då den här tråden inte handlar om regel 0.13. Textrobotar.

Tråden du länkar till handlar ju dock om just 0.13. Textrobotar... det står t.o.m. i TS. Vad det verkar har ju moderatorerna t.o.m. haft en omröstning och bedömt att idioten faktiskt har använt sig av AI i sina inlägg utan att ha redovisat det.
(FB) Klagomål på raderade inlägg
Citat:
Det verkligt anmärkningsvärda är dock att när någon faktiskt förhåller sig neutralt till sakfrågan och tillför expertis och sakkunskap, avlägsnas inläggen med hänvisning till att de skulle utgöra ”textrobot”. Ett rimligare förhållningssätt hade möjligen varit att faktiskt läsa det som skrivs - något de som ”röstar” i frågan möjligen hade kunnat dra viss lärdom av.

PRICELESS!! 😁😂🤣
Citera
2026-05-14, 14:26
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Tackar tackar... jag visste att du inte skulle kunna låta bli att bumpa... 😁
Återigen visar du på total avsaknad av läsförståelse då den här tråden inte handlar om regel 0.13. Textrobotar.

Tråden du länkar till handlar ju dock om just 0.13. Textrobotar... det står t.o.m. i TS. Vad det verkar har ju moderatorerna t.o.m. haft en omröstning och bedömt att idioten faktiskt har använt sig av AI i sina inlägg utan att ha redovisat det.
(FB) Klagomål på raderade inlägg

PRICELESS!! 😁😂🤣
Netikettreglerna 0.xx röstas det inte alls om. Bara om 1.xx.
Citera
2026-05-14, 14:41
Medlem
Citat:
Netikettreglerna 0.xx röstas det inte alls om. Bara om 1.xx.
Du är ju för fan helt slut i huvudet som inte förstår skriven text!! OMG!! 😁😆😂🤣

Det står i den trådens trådstart, jag har dock sänk mina förväntningar på din läsförståelse dock så jag förväntar mig inte att du ska förstå... 🤡

Citat:
Hej,

Jag beklagar dröjsmålet med svar. Med anledning av ditt klagomål i PM ovan har vi genomfört en omröstning avseende 0.13 och 3 av dina typiska inlägg. Utfallet blev R, d.v.s. inläggen förblir raderade.

mvh fb /Mod
Citera
2026-05-14, 20:30
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Du är ju för fan helt slut i huvudet som inte förstår skriven text!! OMG!! 😁😆😂🤣

Det står i den trådens trådstart, jag har dock sänk mina förväntningar på din läsförståelse dock så jag förväntar mig inte att du ska förstå... 🤡
Ok, polarn, då händer det alltså även i osäkra fall om netikett, men huvuddelen av dina varningar för OT (0.03) och för kommentarer om Mod-åtgärder (0.06) är säkerligen inte röstade om.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in