2026-05-14, 20:24
Medlem
israelisinnocents avatar
Videolänkarna finns kvar i tråden era latmaskar
Citera
2026-05-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tomyhockey
Bråket familjerna emellan sträcker sig decennier tillbaka och inkluderar slagsmål på fotbollscuper och kontaktförbud.

Patriarkala lättkränkta män med lågt IQ.
Citera
2026-05-14, 22:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av T34Panzer
Kortate utdrag frän artilel:

”Flera personer Kb/NSk varit i kontakt med vittnar om mindre incidenter och bråk mellan familjerna, som triggat vidare konflikten.

Startskottet för familjebråket ska, enligt uppgifter till Kb/NSk, gå långt tillbaka i tiden. Två av varandra oberoende källor uppger att dispyten pågått sedan åtminstone 1990-talet – innan sönerna var födda.

– Jag fattar inte att det eskalerade så mycket. Men vad jag förstått har det blivit bråk varje gång de har setts, berättade en barndomskompis till 20-åringen dagen efter mordet”

https://www.nsk.se/kristianstad/familjebraket-har-pagatt-sedan-90-talet-det-har-hant/
Underbart vi importerar konflikter ifrån hela värden, fortsätt såhär så har vi nog ett inbördeskrig inom räckhåll snart.
Citera
2026-05-14, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snooper123
Någon som vet hur länge gärningsmännen bott i Sverige?

Föräldrarna kom väl hit som så många andra som sökte skydd och frihet från jugoslavienkriget på 1990-tal. Barnen(GM) föds i Sverige.

Men det är detta som jag inte riktigt förstår, man flyr oroligheter och konflikter för lugn och ro, men sen börjar man skapa kaos själv??

Man borde visa lite tacksamhet och inte belasta landet negativt, som tagit emot en med öppna armar när man som mest behövde det.
Senast redigerad av KFCnogger 2026-05-14 kl. 22:51.
Citera
2026-05-14, 22:52
Medlem
60 sidor med inlägg och fortfarande inga namn på de 2 andra som är misstänkta??
Citera
2026-05-14, 22:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kritiskrealist
Nu har GM släppts på fri fot. Varför är han inte kvar i häktet? Det finns video på att han hugger BO. Åklagaren säger att det inte är några problem att åtala. Varför släpper man då GM? Tänk om han smugglar ut sig själv.
var väl fler än en GM va? vet du vilket inlägg filmerna finns i?
Citera
2026-05-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nisserump

60 sidor, där 80% av inläggen handlar om frågor som finns besvarade i övriga 20%.*

Frågor efter länk till videor och namn på misstänkta är återkommande och även besvarade dagligen.

Tag en djupdykning till i tråden så lovar jag att du kommer hitta.

Citat:
Ursprungligen postat av israelisinnocent
Videolänkarna finns kvar i tråden era latmaskar
Citera
2026-05-14, 23:00
Medlem
Citat:

Hans bröder A*on H*lili

N*zmi H*lili
Citera
2026-05-14, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sverige1121
Hans bröder A*on H*lili

N*zmi H*lili

Tack det vet jag. Jag syftar på de 2 som släpptes men som är fortsatt misstänkta.
Citera
2026-05-14, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
60 sidor, där 80% av inläggen handlar om frågor som finns besvarade i övriga 20%.*

Frågor efter länk till videor och namn på misstänkta är återkommande och även besvarade dagligen.

Tag en djupdykning till i tråden så lovar jag att du kommer hitta.

Jag har följt tråden sedan start, läst vartenda inlägg men kan ändå inte hitta namnen på de 2 som släpptes. Du får jättegärna länka om det är så att jag trots allt missat.
Citera
2026-05-14, 23:24
Avstängd
någon som vill vara vänlig och uppge i vilket inlägg filmerna ifrån händelsen finns på?

vore tacksamt
Citera
2026-05-14, 23:39
Medlem
Citat:
Tack det vet jag. Jag syftar på de 2 som släpptes men som är fortsatt misstänkta.

Hörde att en svensk som var med dem släpptes.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in