2026-05-11, 04:17
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/louise-har-intim-relation-med-an-assman-vackte-kanslor-jag-inte-visste-fanns/

Någon på Flashback som är åsexuell? Tror ni kärleken är besvarad?

Detta är såklart en trollning. Dock ej uppenbart om det är hon som driver med Expressen, eller Expressen som driver med sina läsare. Kanske både och.
Citera
2026-05-13, 00:24
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Ute på landet finns det alla möjliga böjelser. På ett TV program var det en kvinna som älskade och sov med en trädstam. Inne city finns det folk som är kära i hissar. Men hur går sexet till med en hiss?

Å-kvinnans sex med sin kära Å är också lite skumt.
Citera
2026-05-15, 11:28
Medlem
Ingen skillnad på dessa individer och resten av lbtqeroghskl&&$#@()8 folket.

Bara att acceptera.

Sex med giraff? Självklart är det ok.
Sex med barn? Lbtq folket säger att det finns inga gränser
Citera
2026-05-15, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Detta är såklart en trollning. Dock ej uppenbart om det är hon som driver med Expressen, eller Expressen som driver med sina läsare. Kanske både och.

Varför tror du det?
Är du åfob?
Citera
2026-05-15, 11:40
Medlem
Merwinnas avatar
Ja, man undrar ju om hon är psykiskt sjuk eller om det är ett sätt att få uppmärksamhet. Hur-eller-hur så är jag inte säker på att det är etiskt av media att publicera sådant här, med omaskade bilder och personens riktiga namn. Det blir ju sökbart för all framtid. Hon kan ångra sig senare, när hon kommer ur det där och skäms. Det är bättre om folk får hålla sig till anonyma forum med sina tossigheter...
Citera
2026-05-15, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/louise-har-intim-relation-med-an-assman-vackte-kanslor-jag-inte-visste-fanns/

Någon på Flashback som är åsexuell? Tror ni kärleken är besvarad?
Tror hon vill ha uppmärksamhet
Desperat för uppmärksamhet
Citera
2026-05-15, 12:25
Medlem
kalkryggars avatar
Jag tror det ligger till så att ingen är 100% asexuell naturligt. Det kan finnas olika saker som ligger bakom att någon känner sig asexuell.

I detta fallet så kanske hon var avslappnad och trygg och fann ett sätt som fick henne att känna sexuell njutning och det råkade vara en å inblandad. Om hon istället skulle jobbat vidare på det med en psykolog så kanske man hade kunnat lösa upp den knut som finns i henne och så vips hade hon suttit och ridit kukar kors å tvärs.
Citera
2026-05-15, 14:29
Medlem
Suecotes avatar
I Uddebo bor det en hel del udda människor. På riktigt.

Citat:
Det bor ca 450 personer i byn och de senaste 17 åren har Uddebo präglats av en spännade utveckling inom kultur och konst, byggnadsvård, odling, självförsörning, föreningsliv och gemenskap. Det finns många stora verksamhetshus som tidigare tillhörde den gamla textilindustrin men som idag ger plats åt kreativ verksamhet, möten, fester och skapande.

https://uddebo.se/

Citat:
– Det är en otrolig kick! Bättre än sex med människor, bättre än vad som helst. Finns inget som slår den totala chocken när man kommer i vattnet och sen när man kommer upp och blodet rusar. Man känner sig riktigt hög på upplevelsen, säger hon till Smålands Dagblad.

– Tråkigt nog så är det ju en del som vill dränka mig i ån, tycker att jag är sjuk i huvudet och vill spärra in mig på mentalsjukhus, säger hon till Expressen.

https://www.friatider.se/louise-44-har-sex-med-en
Senast redigerad av Suecote 2026-05-15 kl. 14:37.
Citera
2026-05-15, 23:07
Avslutad
Seriöst. Ån heter alltså Assman på riktigt?

Gäller för Louise att ha en jävla fin röv ifall hennes känslor för ån ska bli besvarade
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in