2026-05-07, 12:33
Medlem
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/louise-har-intim-relation-med-an-assman-vackte-kanslor-jag-inte-visste-fanns/
Citat:
Poeten Louise Halvardsson har en intim relation med ån Assman i Tranemo kommun.

Hon trodde att hon var asexuell, men upptäckte att hon var åsexuell i stället.

– Man blir verkligen omsluten på alla sidor på en gång, det är en helt fantastisk känsla.
Någon på Flashback som är åsexuell? Tror ni kärleken är besvarad?
Citera
2026-05-07, 12:38
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Vad förvånad man blev när det var en kvinna med hennafärgat hår och tatueringar som dessutom kallar sig poet.
Varför gör man ens en artikel om människor med psykiska störningar?
Citera
2026-05-07, 12:42
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vad förvånad man blev när det var en kvinna med hennafärgat hår och tatueringar som dessutom kallar sig poet.
Det hade haft mycket mer nöjesvärde eller nyhetsvärde att skriva om en kvinna med cendréfärgat hår och lindextröjor som är receptionist i tandläkarmottagning, någon som varit gift med Göran i 30 år och aldrig legat med någon annan än honom men onnar till Leonardo DiCaprio. Någon sund. En riktig sund människa, normal, exakt som alla andra. Spännande!!!
Citera
2026-05-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Hon har skrivtit en bok Åsexuell och är flitig i media nu.
Citera
2026-05-07, 13:00
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Assman lär inte vara trogen henne, den ger sig åt alla som vill ha den.
Citera
2026-05-07, 13:37
Medlem
triptykens avatar
Well... ok. Skiter väl glatt i hur hon resonerar kring en å? Vill hon ha sex med den, tuta och kör, svårare knull existerar ju? Vill hon vara förälskad i den, eller i en Volvo Amazon, eller vad det nu kan vara - inga problem så länge det inte är nån annans Volvo eller att hon tror att ån tillhör henne.

Hon verkar apart och det är väl ok det med? Vi älskar att läsa och höra om udda folk.

Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Assman lär inte vara trogen henne, den ger sig åt alla som vill ha den.

Med ett namn som Assman kan man anta annat än att den är en fuckboy? Nä Visskan ska det vara, trogen och lojal!
Citera
2026-05-07, 13:52
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Well... ok. Skiter väl glatt i hur hon resonerar kring en å? Vill hon ha sex med den, tuta och kör, svårare knull existerar ju? Vill hon vara förälskad i den, eller i en Volvo Amazon, eller vad det nu kan vara - inga problem så länge det inte är nån annans Volvo eller att hon tror att ån tillhör henne.

Hon verkar apart och det är väl ok det med? Vi älskar att läsa och höra om udda folk.

Med ett namn som Assman kan man anta annat än att den är en fuckboy? Nä Visskan ska det vara, trogen och lojal!
Jag tror att rätt många stör sig på att hon är exhibitionist i medierna. Och att medierna tycker att sådant här är jätteviktigt att skildra. För egen del bryr jag mig inte det minsta.
Citera
2026-05-07, 14:03
Medlem
NegernsDofts avatar
Inte är det nyllet som fångat "Assman"s intresse iaf
Citera
2026-05-07, 14:19
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Objektofili

https://sv.wikipedia.org/wiki/Objektofili

Såg en doku om det en gång. En kvinna som var "tillsammans" med en bro lr nått å nån snubbe vars bil var hans flickvän - bokstavligt talat (lite Stephen King vibbar där - "Christine")

Man får hoppas att ån inte tar illa upp av att bli objektifierad

Det finns verkligen alla typer av människor där ute
Citera
2026-05-07, 14:50
Medlem
Klandalfs avatar
Vi arkiverar det hela under "psykfall som får utrymme i kvällspressen"
Citera
2026-05-07, 15:11
Medlem
Guldner.Spessarts avatar
Har Assman gett sitt samtycke?
Citera
2026-05-07, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flyzz
https://www.expressen.se/nyheter/sverige/louise-har-intim-relation-med-an-assman-vackte-kanslor-jag-inte-visste-fanns/

Någon på Flashback som är åsexuell? Tror ni kärleken är besvarad?

Nej, jag är bara kåt på min partner och den är besvarad, läste om någon brud som var kär i Berlinmuren!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in