2026-05-07, 18:57
Medlem
Förmodligen den store förföraren Näcken som är i farten igen!

Det märkligaste i denna väg jag hört om är f.ö. en kvinna som var kär i fönster.
Citera
2026-05-08, 06:54
Moderator
pudelluss avatar
Erotik och sexualitet --> BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
/Moderator
Citera
2026-05-08, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Vad förvånad man blev när det var en kvinna med hennafärgat hår och tatueringar som dessutom kallar sig poet.
Varför gör man ens en artikel om människor med psykiska störningar?

Äsch, det är väl inte så farligt att vara kåt på en å? Jag minns en porrtidning som hade en artikelserie kallad "Runkmotivet", där en gubbe påstod sig bli kåt i bilen vilket fick honom att köra kuken i avgasröret. Kanske han passat bättre i en kvällstidnings kinkyavdelning än en stackars poet som längtar efter våt kärlek?
Citera
2026-05-08, 08:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zappazen
Äsch, det är väl inte så farligt att vara kåt på en å? Jag minns en porrtidning som hade en artikelserie kallad "Runkmotivet", där en gubbe påstod sig bli kåt i bilen vilket fick honom att köra kuken i avgasröret. Kanske han passat bättre i en kvällstidnings kinkyavdelning än en stackars poet som längtar efter våt kärlek?

Nu är jag inte säker att bilden kommer därifrån men någon medlem här på FB har gissningsvis den mannen som bild.
Klart det finns udda människor men är detta något som svensk media ska ta upp ens?
Citera
2026-05-08, 08:31
Medlem
Då kanske hon kan jobba som å-klagare...
Citera
2026-05-08, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Nu är jag inte säker att bilden kommer därifrån men någon medlem här på FB har gissningsvis den mannen som bild.
Klart det finns udda människor men är detta något som svensk media ska ta upp ens?

Media ska väl spegla hela det mänskliga spektrat? Vill man inte läsa hoppar man över.
Citera
2026-05-08, 12:59
Medlem
XtraXs avatar
Minns en galen kärring som gifte sig med en bit av Berlinmuren
Citera
2026-05-09, 05:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Abdullah-
Då kanske hon kan jobba som å-klagare...
Klagar hon på en å eller vad menar du?
Citera
2026-05-09, 07:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runfast
Klagar hon på en å eller vad menar du?
Ja typ, om hon har sex med åar kan hon ju klaga på dem i efterhand om hon inte är nöjd...?
Citera
2026-05-09, 10:51
Medlem
searchfunctions avatar
Låter som den där mannen som blev sexuellt upphetsad av säkerhetsnålar. Visade sig vara en tumör.
Hon kanske ska undersöka sig.
Citera
2026-05-09, 14:06
Medlem
Knivur-273s avatar
Vattnet i åar eller älvar rinner vidare, en mentalt störd kvinna som kanske tillfrisknar efter en tid i bästa fall.
Jag har faktiskt fått hjärnan grundligt undersökt efter en omkullkörning på cykel. De kunde ej hitta några organiska fel eller fysiska skador. Det utesluter dock inget i hennes fall.

Hon borde, för sin egen hälsa, genomgå skallröntgen med kontrastmedel, för att utesluta förekomsten av en eller flera hjärntumörer.
Senast redigerad av Knivur-273 2026-05-09 kl. 14:30.
Citera
2026-05-10, 23:17
Medlem
AboveTopSecrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldner.Spessart
Assman lär inte vara trogen henne, den ger sig åt alla som vill ha den.

ALLA får lov att doppa sleven i Assman!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in