2026-05-07, 00:45
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Personligen vill jag inte ha en massa HBTQ-skit nedkört i käften när man ska handla glass så för mig blir det en bojkott av GB-glass.
Spelar mig inte ngn roll alls
Man måste väl vara korkad om man protesterar mot vad andra personer äter för glass.
Och varför skall man hata bögar?
Märkliga individer
Citera
2026-05-07, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exbit
Grädde? Menar du kanske "grädde"?

Glass är inte inte nyttigt och inget man behöver för att överleva.

Glass är svingott en varm sommardag.
Citera
2026-05-07, 01:09
Medlem
Old-Crows avatar
Citat:
Vad tänker ni om tilltaget?

Personligen vill jag inte ha en massa HBTQ-skit nedkört i käften när man ska handla glass så för mig blir det en bojkott av GB-glass.
Det rör mig inte i ryggen. Är glassen god så kommer jag säkert att köpa den vid något tillfälle. Eller så köper jag istället någon som är ännu godare. Varför i helvete är folk idag så jävla känsliga? Mesar är ni allihopa!
Senast redigerad av Old-Crow 2026-05-07 kl. 01:12.
Citera
2026-05-07, 01:12
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/kunder-rasar-mot-gb-s-nya-glass-hotar-med-bojkott-l%C3%A4gg-ner/ar-AA22wdiI?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=69fb9419a04946 8ba2d1aa7fc58cc942&ei=34

vem bryr sig?
ät den inte?
bojkotta om du vill.
Citera
2026-05-07, 01:54
Medlem
Pride tar ytterligare ett tillfälle att synas för barnen.
Citera
2026-05-07, 01:59
Avslutad
Citat:
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/utrikes/kunder-rasar-mot-gb-s-nya-glass-hotar-med-bojkott-l%C3%A4gg-ner/ar-AA22wdiI?ocid=msedgntp&pc=ASTS&cvid=69fb9419a04946 8ba2d1aa7fc58cc942&ei=34

Varför är priset ca hälften av vad andra glassar kostar? Är det en minivariant eller enbart en politisk markering?
Citera
2026-05-07, 02:31
Medlem
Folk har blivit så jävla lättkränkta och tunnhudade att det är pinsamt. Att bry sig över en glass måste vara kulmineringen på lättkränkthet för mer meningslöst blir det inte.
Citera
2026-05-07, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
GB glass har väl också en fejk vaniljglass?

Jag har bojkottar GB glass sedan länge.
Samma här. Dålig skitglass. Liksom en del andra fd bra svenska produkter som blivit skräp.
Citera
2026-05-07, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Missed opportunity att glassen inte är formad som en kuk och har anannas-smak

Men berätta gärna mera om dina sexvanor med ananas!
Citera
2026-05-07, 04:42
Medlem
Mailmanss avatar
Känns som en PR-kupp!
Sia fick ENORMT mycket publicitet för ”rasist-hatet” som kom mot deras reklam förra året.

Skulle tro att de sålde mer glass då, kanske 1% orkade bojkotta och 50% ville stötta genom att köpa mer för att gå emot drevet.
Senast redigerad av Mailmans 2026-05-07 kl. 04:45.
Citera
2026-05-07, 04:46
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Känns som en PR-kupp!
Sia fick ENORMT mycket publicitet för ”rasist-hatet” som kom mot deras reklam förra året.

Skulle tro att de sålde mer glass då, kanske 1% orkade bojkotta och 50% ville stötta genom att köpa mer för att gå emot drevet.
Ja, det är en PR-kupp. Det är bokstavligen PR. Det "låter" inte som det, det är PR. So?
Citera
2026-05-07, 04:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Ja, det är en PR-kupp. Det är bokstavligen PR. Det "låter" inte som det, det är PR. So?

Suck, om du har så svårt att förstå vad jag menar så kommer här en förklaring för de med lägre IQ nivå: En medveten kupp att skapa ett hatdrev för att sedan gotta sig i alla godhets-riddare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in