2026-05-06, 01:54
Medlem
glockenreins avatar
Vaknade nyss och behövde springa till tjottan pga diarré så nu sitter jag här på klosetten och funderar över livets stora frågor. En sak jag känner att vi behöver utreda är vad som händer ifall ett universalgeni gökar och får ungar med ett riktigt superretard, dvs nån som verkligen suger på allt. Blir ungen i) antingen ett geni eller ett retard, alternativt ii) en blandning, dvs hyfsat medelintelligen?
Citera
2026-05-06, 02:28
Medlem
Nä det är inget vi behöver utreda.
Citera
2026-05-06, 02:57
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Vaknade nyss och behövde springa till tjottan pga diarré så nu sitter jag här på klosetten och funderar över livets stora frågor. En sak jag känner att vi behöver utreda är vad som händer ifall ett universalgeni gökar och får ungar med ett riktigt superretard, dvs nån som verkligen suger på allt. Blir ungen i) antingen ett geni eller ett retard, alternativt ii) en blandning, dvs hyfsat medelintelligen?

Du lär väl märka. Men använd kondom om du oroar dig.
Citera
2026-05-06, 06:35
Medlem
Belters avatar
Citat:
Något du aldrig kommer att få uppleva i alla fall.
Citera
2026-05-06, 06:39
Medlem
hippilis avatar
Bägge blir föräldrar är min gissning
Citera
2026-05-06, 08:37
Medlem
Citat:
Vad säger dina föräldrar om saken? Det blir väl ett genitard som sitter på klosetten och funderar på filosofiskt idiotiska frågor...
Citera
2026-05-06, 08:59
Medlem
Det finns nog tillräckligt med blandras-barn som kommer visa tesen om smart + dum blir medelmåtta.
Citera
2026-05-06, 11:30
Medlem
Rätt osannolikt scenario.
Citera
2026-05-06, 11:46
Medlem
Sqrbankens avatar
Fältstudie i frågeställningen vore kanske framgångsrika män med huvudet på skaft som under en kort stund av omdömeslöshet lyckas göra en blåst bimbo på smällen (som väljer att behålla barnet). Vad som definierar "retard och suger på allt" är väl en diskussion i sig men jag hade en polare som kom till världen utifrån denna kontext.

Hans ensamstående (väldigt milf:iga!) mor var komiskt korkad men han själv är och var likt sin far - tydligen nån ingenjörshöjdare på Ericsson - kognitivt begåvad. Han vann onekligen livets lotteri eftersom han samtidigt passade på att ärva sin mors skönhet
Citera
2026-05-06, 12:15
Medlem
Naer-Matarons avatar
Chat gpt:

"Kort svar
👉 Mest sannolikt:
barnet hamnar någonstans mellan föräldrarna kognitivt"

Vi kan alltså dra slutsatsen att vi alla är avkomlingar från föräldrar varav en är förståndshandikappad och en är geni. Något jag själv listat ut långt innan AI.
Citera
2026-05-06, 17:28
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CountBuster
Vad säger dina föräldrar om saken? Det blir väl ett genitard som sitter på klosetten och funderar på filosofiskt idiotiska frågor...

Är väl ytterst relevant att utreda hur intelligens ärvs från föräldrar så man vet vem man ska och vem man absolut inte ska göka med om man vill att ungarna ska bli smarta.
Citera
2026-05-06, 17:30
Medlem
glockenreins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sqrbanken
Fältstudie i frågeställningen vore kanske framgångsrika män med huvudet på skaft som under en kort stund av omdömeslöshet lyckas göra en blåst bimbo på smällen (som väljer att behålla barnet). Vad som definierar "retard och suger på allt" är väl en diskussion i sig men jag hade en polare som kom till världen utifrån denna kontext.

Hans ensamstående (väldigt milf:iga!) mor var komiskt korkad men han själv är och var likt sin far - tydligen nån ingenjörshöjdare på Ericsson - kognitivt begåvad. Han vann onekligen livets lotteri eftersom han samtidigt passade på att ärva sin mors skönhet

Låter som att han fick jackpot! Har en tjejpolare som också har en svinkorkad men ashet morsa samt en asful med rätt skärpt farsa. Själv är hon både snygg och smartare än genomsnittet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in