2026-05-05, 12:32
Medlem
Jag vet inte om man ens kan kalla det för fenomen, men jag har sett det åtminstone två gånger så tydligt att jag minns det exakt, och jag är ganska säker på att det har hänt några fler gånger som jag bara inte kommer ihåg.

Det handlar oftast om en snygg, eller iaf relativt attraktiv, tjej med varierande utseende (ibland europeiskt, ibland latina osv). Hon går hand i hand med en kille som inte sällan är lite kortare än henne. Samtidigt smygtittar hon, ler diskret och inte sällan vänder hon sig om och tittar tillbaka, även långt efter att de har passerat; ibland upp till 50 meter bort.

Jag tänkte aldrig på det då men nu börjar jag undrar om det kanske är något som andra vet vad det är? Kanske är det horor som letar nästa kund?
Citera
2026-05-05, 12:34
Medlem
Grisus-Kristuss avatar
Dom testar sin pojkvän.
Gör honom svartsjuk.
Citera
2026-05-05, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grisus-Kristus
Dom testar sin pojkvän.
Gör honom svartsjuk.
Nja jag tror faktiskt inte det då dom gjorde det ganska diskret som sagt.
Citera
2026-05-05, 12:43
Avstängd
Händer detta i dina drömmar? Snarare osäkra brudar som skulle göra detta annars.
Citera
2026-05-05, 12:46
Medlem
triptykens avatar
Hon tycker kanske synd om dig och försöker le för att göra dig litet glad? Där går du i dina samhallkläder och ser okysst och trickfilmad ut i hela ansiktet och hon tänker "det finns nog en för han med därute? Dom kan mötas i solnedgång som en mongoloid Borta med Vinden." och så blir hon glad.

Eller så blev hon gasig - släppte en smygare och det lättade trycket fick henne att le?
Citera
2026-05-05, 12:50
Medlem
dude2ks avatar
Tror det är för att hon är sugen på en dubbelmacka.
Citera
2026-05-05, 13:08
Medlem
VoktorDodkas avatar
Påminner om en downie här i stan, han kallar sig själv för blickfångare, massor med tjejer tittar på honom.
Citera
2026-05-05, 13:14
Medlem
Gjuteriets avatar
Jag skulle tro att en väldigt stor del av de som är tillsammans med någon ibland råkar titta på någon annan. Ibland kanske de till och med tittar lite extra för att de ser någon som står ut. Kan vara att personen är attraktiv, eller varför inte motbjudande. Tror inte att det här ska kallas "fenomen" faktiskt.
Citera
2026-05-05, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Tror det är för att hon är sugen på en dubbelmacka.
Tack. Äntligen någon som försöker vara lite seriös. Eller?
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Påminner om en downie här i stan, han kallar sig själv för blickfångare, massor med tjejer tittar på honom.
Du är ju downien som i princip suttit hemma sedan du föddes. Eller ja det är din byhålebo också, alltså downie.

Citat:
Ursprungligen postat av Gjuteriet
Jag skulle tro att en väldigt stor del av de som är tillsammans med någon ibland råkar titta på någon annan. Ibland kanske de till och med tittar lite extra för att de ser någon som står ut. Kan vara att personen är attraktiv, eller varför inte motbjudande. Tror inte att det här ska kallas "fenomen" faktiskt.
Nej men om du hade förstått vad jag försöker säga så skulle du sett att det inte alls är samma sak jag snackar om här. Här pratar om tjejer som är tydligt uppmärksamhetskåta men jag har aldrig förstått varför.
Citera
2026-05-05, 13:32
Medlem
Gjuteriets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Nej men om du hade förstått vad jag försöker säga så skulle du sett att det inte alls är samma sak jag snackar om här. Här pratar om tjejer som är tydligt uppmärksamhetskåta men jag har aldrig förstått varför.

Mjo, jag förstår vad du far efter, men det är ju du som lägger den här innebörden i deras handling. Att någon vänder sig om och tittar efter dig betyder väl heller inte att personen är ute efter uppmärksamhet? Det är väl snarare så att det är du som får uppmärksamhet? Och så länge det bara handlar om blickar och leenden, vari ligger faran?
Citera
2026-05-05, 13:33
Medlem
Gräset är grönare på andra sidan.
Sedan gillar väl många också att två killar håller på att tjafsa om dem.
De kanske ser dig som någon alfa som potentiell gillar att fajtas om tjejer.
Citera
2026-05-05, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Jag vet inte om man ens kan kalla det för fenomen, men jag har sett det åtminstone två gånger så tydligt att jag minns det exakt, och jag är ganska säker på att det har hänt några fler gånger som jag bara inte kommer ihåg.

Det handlar oftast om en snygg, eller iaf relativt attraktiv, tjej med varierande utseende (ibland europeiskt, ibland latina osv). Hon går hand i hand med en kille som inte sällan är lite kortare än henne. Samtidigt smygtittar hon, ler diskret och inte sällan vänder hon sig om och tittar tillbaka, även långt efter att de har passerat; ibland upp till 50 meter bort.

Jag tänkte aldrig på det då men nu börjar jag undrar om det kanske är något som andra vet vad det är? Kanske är det horor som letar nästa kund?

De är sugna på alternativ kuk från en riktig alfahane såklart! Honan vill att du ska komma och befrukta henne!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in