2026-05-05, 18:31
Medlem
bomhulls avatar
Vanligare med män som kollar in andra tjejer😂min partner gör detta varje gång vi är ute tillsammans
Citera
2026-05-05, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HouseofKnowledge
Jag vet inte om man ens kan kalla det för fenomen, men jag har sett det åtminstone två gånger så tydligt att jag minns det exakt, och jag är ganska säker på att det har hänt några fler gånger som jag bara inte kommer ihåg.

Det handlar oftast om en snygg, eller iaf relativt attraktiv, tjej med varierande utseende (ibland europeiskt, ibland latina osv). Hon går hand i hand med en kille som inte sällan är lite kortare än henne. Samtidigt smygtittar hon, ler diskret och inte sällan vänder hon sig om och tittar tillbaka, även långt efter att de har passerat; ibland upp till 50 meter bort.

Jag tänkte aldrig på det då men nu börjar jag undrar om det kanske är något som andra vet vad det är? Kanske är det horor som letar nästa kund?
Kanske hon kände en stank i vinddraget från dig och vände sig om för att försäkra sig om att det var från dig lukten kom?
Citera
2026-05-05, 18:56
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Haha jag gjorde slut med dom.
Haha ja det förstår jag, om de ränner efter andra. Det var inte själva dumpandet jag menade
Citera
2026-05-05, 20:48
Medlem
glockenreins avatar
Man kan fortfarande tycka nån annan ser bra eller intressant ut trots att man är ett förhållande. Inget märkvärdigt med det.
Citera
2026-05-05, 21:32
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Vanligare med män som kollar in andra tjejer😂min partner gör detta varje gång vi är ute tillsammans
Vad tycker du om det?
Citera
2026-05-05, 21:53
Medlem
JacquesDuquesnes avatar
Citat:
Jag vet inte om man ens kan kalla det för fenomen, men jag har sett det åtminstone två gånger så tydligt att jag minns det exakt, och jag är ganska säker på att det har hänt några fler gånger som jag bara inte kommer ihåg.

Det handlar oftast om en snygg, eller iaf relativt attraktiv, tjej med varierande utseende (ibland europeiskt, ibland latina osv). Hon går hand i hand med en kille som inte sällan är lite kortare än henne. Samtidigt smygtittar hon, ler diskret och inte sällan vänder hon sig om och tittar tillbaka, även långt efter att de har passerat; ibland upp till 50 meter bort.

Jag tänkte aldrig på det då men nu börjar jag undrar om det kanske är något som andra vet vad det är? Kanske är det horor som letar nästa kund?

Är den där smygtittaren med dig i här rummet nu? Tittar hen hypnotiskt på dig samtidigt som hen kör en handtralla?
Senast redigerad av JacquesDuquesne 2026-05-05 kl. 21:56.
Citera
2026-05-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Jag var på en fest, detta var ganska många år sedan. En tjej sitter i sin killes knä - killen pratar med någon vid sidan om och har alltså blicken riktad bort från mig. Plötsligt märker jag att hon spanar in mig REJÄLT. Det var absolut inget fel på henne utseendemässigt men blev förbryllad samt lite konfunderad vad jag skulle göra åt saken. Jag log tebax men tog sen det troligen kloka beslutet att hålla mig på lite avstånd från henne resten av kvällen. Annars hade man ju kunnat vara en riktigt elak och slug chad. Trumps "just grab them by the pussy" var liksom passande för den kvällen.

EDIT: det var knappast den första gången som en upptagen kvinna stötte på mig men det var absolut ett utav dom mest vågade försöken sas (jag uppfattade inte heller henne som dyngrak den kvällen - snarare endast milt salongsberusad - annars händer ju mkt saker på FYLLAN speciellt). "gräset är alltid grönare på andra sidan" - ja, det är ju talande för sådana här situationer. OM folk bara vetat hur mkt otrohet det faktiskt pågår där ute så hade sannolikt många tänkt till både en å två ggr ang att ingå ett "seriöst förhållande" med någon.

Jag har inte läst kommentarerna efter dig men hittills är din kommentar den enda som verkar vara liiite på spåret så att säga. Grejen är att detta inte handlar om några vanliga tjejer som kan råka titta nån i ögonen utan om välsminkade till synes kåta tjejer och med en någorlunda skum kille. Jag trodde först att det var eskorter men sen tänkte jag att båda såg rätt naiva ut så dom kan inte vara några proffshoror.
Citera
2026-05-05, 23:34
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Jag har inte läst kommentarerna efter dig men hittills är din kommentar den enda som verkar vara liiite på spåret så att säga. Grejen är att detta inte handlar om några vanliga tjejer som kan råka titta nån i ögonen utan om välsminkade till synes kåta tjejer och med en någorlunda skum kille. Jag trodde först att det var eskorter men sen tänkte jag att båda såg rätt naiva ut så dom kan inte vara några proffshoror.

Dessa var vänner till vänner men jag hade aldrig sett dom förut (inte senare heller). Jag undrade som fan sen hur hon skulle bete sig (samt även jag) nästa gång jag såg henne. För det fanns INGEN tvekan i hennes blick om vad det handlade om.
Citera
2026-05-06, 00:45
Medlem
Hände mig precis idag när jag stack och käkade hade finkläder på mig idag pojkvännen kollade på mig som om han ville döda mig

Varför gör ni tjejer sådär är ni helt cp eller?

Till alla er bröder där ute utav respekt för er så ignorerar jag dom, men ni måste korrigera beteendet hon är fan inte respektfull mot er när hon öppet flörtar framför er

Så jävla lågt.
Citera
2026-05-06, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glockenrein
Man kan fortfarande tycka nån annan ser bra eller intressant ut trots att man är ett förhållande. Inget märkvärdigt med det.
Ja men utav respekt för din partner så kollar man inte

Du tvingar dig själv helt enkelt är man inte kapabel till det så är du skräp till människa

Jävla idiot beteende
Citera
2026-05-06, 18:17
Medlem
rex144s avatar
Det händer att tjejer söker andras blickar när de går med en kille för att göra andra avundsjuka.
Citera
2026-05-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Det händer att tjejer söker andras blickar när de går med en kille för att göra andra avundsjuka.

Ja exakt detta oxå låter lite rimligt framförallt hon som vände sig det känns som att hon ville bara se ifall jag fortfarande tittade så det är mer bekräftelsebehov än något annat
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in