2026-07-23, 16:42
Medlem
Kastbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Hehe, jag känner mig ensam trots att jag inte per se ÄR ensam. Men ja... Jag snackade med mina kompisar inför min kommande födelsedag, sa att jag ville ut och ta en bärs, alla är så upptagna så "bjud in i tid bara". Slutade med att ingen dök upp, alla ghostade.

Haft fester förut där alla bara käbblar med varandra.

Folk är inte så himla fantastiska som man kan tro när.man är ensam.

Folk är patetiska överlag och dom behöver hävda sig för att få känna att dom är värda nåt.

Har en kompis som är sambo med ett riktigt psykfall och skulle man reagera normalt mot denna och sätta gränser så får hon utbrott.

En annan skryter arslet av sig om kvinnorna han träffar. Bara utländska eftersom han har NOLL game med svenska brudar. En passport bro helt enkelt som gärna vill uppfattas som att han "lyckats" med alla aspekter av livet.
Han kan inte säga snälla saker till sina vänner och försöker få utländska kvinnor att flytta in i hans bostadsrätt för att slippa behöva gå med förlust vid sälj. Han sitter på en bostadsrätt i ett område som INTE kommer öka i värde, men av ren envishet så vägrar han sälja trots separation.

En annan tycker att han gjort så mkt mer rätt i livet än mig och därför skulle jag vara ett dåligt inflytande på hans barn(kontexten är att vi träffas snabbt på krogen), dom flesta kan hålla uppe en mask i 5 min iaf. Inte denna sopan!
Beklagar att ingen kom på din födelsedag, låter riktigt ruttet fy fan.
Med det sagt, så förstår jag verkligen vad du menar med att de flesta ändå är rätt "patetiska".

Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Är man ensam kan man iaf leva på hoppet att folk kanske behandlar en bra.
När man mött tillräckligt med folk vet man att dom allra flesta inte har något gott att tillföra.
Håller med. Man får se det hela lite mer som du... Då blir man åtminstone inte besviken. Tack.
Citera
2026-07-24, 11:42
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kastbar
Beklagar att ingen kom på din födelsedag, låter riktigt ruttet fy fan.
Med det sagt, så förstår jag verkligen vad du menar med att de flesta ändå är rätt "patetiska".

Håller med. Man får se det hela lite mer som du... Då blir man åtminstone inte besviken. Tack.
Tricket är att inte bli bitter av det faktumet och ändå hålla sig öppen för dom få bra.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in