Citat:
Ursprungligen postat av
halaltarzan
Ja, vart tar samhället egentligen vägen nu när man dag ut och dag in ser den ene babbeluringen efter den andre hängas ut i media som kriminell? Gagnar det eller gagnar det inte den så kallade integrationen?
Bra folk får veta vilka som begår de flesta brotten. För 15 år sedan var allt pixlat, tom händerna. Det som hände var att en nätblogg tog sig namnet "Avpixlat"
Numera har media kanske insett att det hjälper inte gömma brottslingarna (lika mycket) Nyheten sprider sig ändå blixtsnabbt och folk blir bara förbannade på medias hyckleri. I de flesta fall kan man ändå läsa sig till vad det är för sorts folk som begår brotten. Helt onödigt att gömma undan kriminella babbar.
Lovar! Skulle vi utvisa 100 000 kriminella babbar rakt av skulle brottsligheten minska med 80% en rätt liten klick står för väldigt stor del av brottsligheten här i landet. En stor del av den lilla delen är utlänningar, första eller andra generation.
Kurderna i landet skulle förmodligen bli väldigt glada och vi utvisade varenda kriminell kurd. Så skulle jag tycka om jag befann mig i ett främmande land och några drog skam över mitt folk.